Toetsenbordindeling??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bestaf50

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2002
Ik heb sinds kort een laptop, de toshiba satellite pro 6000 en ik heb een probleem met mijn toetsenbord. De indeling is nogal anders dan een normaal toetsenbord, alleen ik weet niet welke dat is. Ik heb al de site van toshiba uitgekamd maar daar staat niets over vermeld.
Weet iemand waar ik evt drivers voor dat toetsenbord kan vinden, of welke indeling dat is?

BVD

Intel PIII 1000 MHz
128 mb ram
20 gb HD
Win XP

Uuhm, drivers? Een ingebouwd toestenbord werkt toch al goed?

Anders moet je even rechtsklikken op de taakbalk, werkbalken, taalbalk. Daar kan je het een en ander instellen.

ehm nee, dat is het probleem... bijvoorbeeld boven de cijfertjes staan niet de normale tekentjes zoals bij de standaart toetsenborden. Bijvoorbeeld het @ teken staat boven de Q, en niet boven de 2.
Kortom de indelng is helemaal anders

heb hetzelfde prbleem gehad als het goed is staat er rechtsonderin een toetenbord icoontje als die op nederlands staat moet je hem ff in verenigde staten(internationaal) veranderen

HOI, JE MOET HET ALS VOLGT INSTELLEN;
TAAL = English(united States)
Layout = British

Het gaat om de Layout !!!!!!

Succes .

Kijk eens links van je "enter" toets.

Staat daar toevallig de letter A met twee puntjes erop en daar weer naast de letter O met twee puntjes erop?
Als tussen de T en de U ook nog eens de letter Z staat, dan heb je een duitse versie van de Satellite.

Wat je dus moet doen is de toetsenbordinstelling op Duits(standaard) zetten.

Als het goed is komen nu de tekens van je toetsenbord overeen met wat je op het scherm ziet.

Mocht je toch een "normaal" toestsenbord willen hebben, dan zou je een ander toetsenbord erin moeten zetten.

Overigens weet ik dat Toshiba z.g. Language Packs verkoopt/verkocht. Dit zijn losse toetsen die je kunt vervangen met de toetsen die afwijken van een standaard toetsenbord.

Benjamin

Aha.....

Had ik dus toch gelijk.... Is altijd leuk om te weten(vind ik zelf dan...)

Succes met je laptop!

Benjamin

You're welcome!

Mocht je nou toch "normale" toetsen willen, die language dingen waar ik het over had worden "keytop kit" genoemd.

Kosten rond de 50 euro en vervangen dan de toetsen die bij jouw keyboard anders zijn dan "normaal".
Gewoon ter info.....

Groet,
Benjamin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan