Toetsenbordinstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

TeknoBel

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2003
Ik heb me hier al suf achter gezocht !

Windows Vista start op tot aan het gebruikersaccounts-menu. Wanneer ik mijn wachtwoord wil intypen moet ik altijd eerst mijn toetsenbordinstelling linksonder veranderen naar België (anders typ ik qwerty met een azerty-toetsenbord). Standaard start het altijd op onder Verenigde Staten. Nederland staat er ook nog bij (3 keuzes in totaal).

Het rare is dat wanneer ik naar mijn instellingen ga, dat daar de indeling voor de Verenigde Staten en Nederland verwijdert zijn. Enkel België staat er. En toch krijg ik telkens die 3 indelingen te zien met Verenigde Staten geactiveerd !

Waar vind ik dan die indelingen van het gebruikersaccount-welkom-scherm ?
Mijn eigen gebruiker is Administrator.

De computer wordt gebruikt door meerdere gebruikers.
Door het overslaan van het aanmeldscherm gaan zij hun niet meer kunnen aanmelden.

Maar ik ga wel eens kijken of de overbodige landinstellingen van de andere gebruiker ook verwijdert zijn.

De computer wordt gebruikt door meerdere gebruikers.
Door het overslaan van het aanmeldscherm gaan zij hun niet meer kunnen aanmelden.

Maar ik ga wel eens kijken of de overbodige landinstellingen van de andere gebruiker ook verwijdert zijn.

Het feit dat er andere gebruikers zijn, wil niet zeggen dat je dat niet in zou kunnen stellen ....

Het gaat erom dat er vaak één 'hoofdgebruiker' is die de pc in hoofdzaak gebruikt.
Als er sprake is van 'incidentele' andere gebruikers, kunnen anderen via Start > Afmelden, of Andere gebruiker , naar hun account.
Voor het overige heb je gelijk.
Meld je nog effe of het is gelukt allemaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan