Toetsenbordinstellingen veranderen af en toe

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Beste mensen,

sinds ik Vista heb, heb ik allerlei kleinere probleempjes, waarvan het grootste is:
mijn toetsenbordinstellingen veranderen af en toe, ja, je leest het goed.

Na het opstarten doen alle toetsen het goed, maar na bv. een uur komt er een tijdje dat enkele tekens, bv. deze:

)(*&^%

op andere plekken zitten. Na bv. weer een half uur komen de goede instellingen soms weer als vanzelf terug, soms moet ik de programma's (bv. Word) opnieuw opstarten, of soms moet ik ook de hele computer opnieuw starten om van het probleem af te komen.

Ik vind dit heel vreemd, iemand suggesties?

Overigens is mijn andere vraag ook nog steeds actueel:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=324456

Vast bedankt!
 
Ik denk dat deze thread meer uitleg over het probleem en de oplossing geeft :)

Let wel, beide oplossingen zijn op Windows XP gebaseerd dus het een en ander kan afwijken.
 
en makkelijker is vaak het op de zelfde manier op te lossen als het vaak is ontstaan.
Mee eens, maar het wijzigen van de toetscombinatie is maar een lapmiddel.
Het is beter de niet-werkende landinstelling / toetsenbord instelling te verwijderen, zodat de schakeling niet meer per abuis kan worden ingedrukt.
 
Mee eens, maar het wijzigen van de toetscombinatie is maar een lapmiddel.
Het is beter de niet-werkende landinstelling / toetsenbord instelling te verwijderen, zodat de schakeling niet meer per abuis kan worden ingedrukt.

Je kan dat ook snel aanpassen, op de menubalkstaat NL (bij mij staat er toch NL, in België gebruiken we azerty), als je dan per ongeluk de toetsencombinatie indrukt waarvan hierboven sprake was, dan zal je zien dat er nu EN of dergelijke staat en dan kan je daar op klikken en terug NL selecteren. Ik heb dat namelijk ook soms.
 
Ja, maar als je die keuze niet gebruikt, haal ik die net zo makkelijk defenitief weg, en al helamaal dat irritante icoontje niet op m'n taakbalk.....:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan