Toetsenbordtaal niet te wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Goedenavond allemaal,

Ik heb net een nieuwe computer met Windows 7 als besturingssysteem. Er staan twee toetsenbordtalen in: Nederlands en VS. Ik moet de laatste hebben, maar standaard staat de taal op Nederlands. Wat ik ook doe, ik krijg dit niet permanent gewijzigd. Ik heb alle beschikbare updates geïnstalleerd. Ik heb ook geprobeerd de Nederlandse te verwijderen, maar dit lukt niet. De knop Verwijderen is dan niet beschikbaar. Gek genoeg wel bij VS. Ook de indeling VS als standaard instellen helpt niet: de indeling veranderd automatisch weer in Nederlands. Ook als ik in de taakbalk de taal wijzig in VS springt deze even later weer automatisch terug naar Nederlands. Dit alles is knap irritant. Ik weet dat er een mogelijkheid is, maar ik weet niet welke. Wie helpt me?

Groet,
Ramon

Wat je kunt doen is het volgende.

Voeg tijdelijk een nieuwe taal en toetsenbordindeling in (bijvoorbeeld België en Verenigde Staten (internationaal).
Stel deze als standaad in.
Verwijder nu de 'bestaande'.
Start Windows opnieuw.
Voer nu weer opnieuw de taal Nederlands (Nederland) in en als indeling Verenigde Staten (internationaal) en maak deze de standaard.
Verwijder tenslotte het 'Belgische gedoe'

Helmaal super!!! :thumb::thumb: Doodeenvoudig en zeer doeltreffend! Hartstikke bedankt voor je hulp en oplossing.

Groet,
Ramon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan