Toetsenknopje kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaweh

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Hallo,
Ik wou dernet mijn '7' knopje eruit halen omdat die erg kleefde, maar toen ik hem eraf had gehaald kon die er niet meer op, ik keek naar de onderkant van de toets en vergleek hem met de andere en zag dat er zo'n klein klemmetje was afgebroken.
Hoe moet ik dit nu oplossen? Het is een HP Pavilion dv6000
16iekg0.jpg

Dit plaatje in niet van mij, maar had ik ergens op het internet gevonden.

Alvast bedankt.
Kaweh.

Hoi,

Als dat klemmetje een onderdeel is van het toetsje, dan kan je dat nabestellen.
Is het een onderdeel van het onderliggende toetsenbord, dan moet dat vervangen worden.
Kijk voor de servicecenters van HP de site van HP of informeer bij je leverancier.

Oke, ik heb gemaild naar Hp en ze verkopen geen losse toetsen dus moet die worden 'gerepareerd'.
Maar gelukkig heb ik nog een jaar garantie van de Saturn, dus kan ik hem terugbrengen naar de winkel voor (gratis?) reperatie, maar kan ik ook gewoon HP zelf bellen om een afspraak te maken met het garantiebewijs van Saturn erbij en dan gewoon gratis, of moet dat allemaal via Saturn gebeuren? Want als ik het via Saturn doe zal het wel langer duren dan wanneer ik gelijk een afspraak maak met HP.

Hoi,

Reparatie wordt niet uitgevoerd door HP, maar door een gecontracteerd bedrijf.
Of je nu naar de winkel gaat waar je hem hebt gekocht, of naar HP maakt dus wat de 'termijn' dat je 'm kwijt bent denk ik niet zo veel uit.

Ik denk niet dat je garantie hebt, want je hebt zelf dat toetsje eruit gehaald en dat niet op de juiste manier gedaan, waardoor er iets kapot is.
Dat valt niet onder garantie.

Mijn dochter gebruikte mijn laptop (eigenlijk had ik die allang 'geschonken' ....).
Ze liet er frisdrank over vallen ... zoveel dat het toetsenbord niet meer functioneerde (ze heeft het - inventief als ze is - opgelost door er een extern toetsenbord op aan te sluiten).
Dat toetsenbord moest door een reparatiebedrijf (adres via HP/Compaq gekregen) vervangen worden ... geen garantie.
Kosten zo'n 130 euri.
Dat kreeg zij terug via haar verzekering, want ze had hem 'te leen' van mij tenslotte ......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan