toevoegen aan google

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
432
Ik heb een website gemaakt voor mijn vaders bedrijf, maar toevoegen aan google via de normale manier zeggen ze: het kan veel dagen duren en de vraag is of ie er dan ook komt. Kan het niet op een andere manier of moet het echt zo?
 
volgens mij kan het echt niet anders :)

-edit-
iemand omkopen misschien? :p
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, het kan wel degelijk anders.;)
Je moet je inloggen/aanmelden, dat kan rechtsboven in als je naar www.google.nl gaat.
Als je eenmaal in je persoonlijke menu bent, moet je op "Webmasterhulpprogramma's" klikken, dit vind je onder het kopje "Mijn services".
De rest wijst zich dan vanzelf. :thumb:
 
handig:thumb: sorry voor mijn valse hoop:eek:
 
De webmaster hulpprogramma's zijn heel handig.
Je kunt er van van alle vinden om je site zoekmachine vriendelijker te maken.
Je kunt er inderdaad ook je url aanmelden, maar dat kan ook gewoon via google url aanmelden (vind je door dit in de google te typen:D).
Het één gaat niet sneller dan het ander.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat de goolgebot je net zo snel vindt zonder handmatig aanmelden.
Kwaad kan het natuurlijk niet.

Ook is het goed (zeker bij frames) om een sitemap up te loaden

Verder zijn er twee dingen die je op omhoog helpen in de resultaten, nl
linken vanuit externe sites en bezoeken natuurlijk.
Er bestaan zelfs speciale sites voor om links uit te wisselen.
Zoals linksmanager.
Een site die ik uit eigen ervaring ken. Ook daar moet je echter geen wonderen van verwachten.

Ook kun je tegen betaling links uitwisselen, maar daar heeft goole een hekel aan en je kunt er zelfs door uit gesloten worden.

Er zijn verdere meerdere bedrijven die er voor zorgen dat je hoo in google komt blijft
Ik kwam er één tegen die garandeerde dat je bovenin komt en ook blijft.
Kosten €1900,- en daarna een abbonementje van € 250,- per maand;)

En ws ten overvloede: vergeet de andere zoekmachines niet.
Yahoo ging bij mij lekker, maar live.nl bereik ik weinig mee.
Misschien moet je daar meer doen dan url aanmelden alleen, maar ik kom er niet ver mee.
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
als ik bij mijn services kijk staat er
Mijn services - Bewerken
--------------------------------------------------------------------------------

Video - Geüploade video's
Webgeschiedenis

Op bewerken drukken geeft ook niks..
 
Webmaster hulpprogramma van google kan je gebruiken.

Links uitwisselen en betalen om hoog te komen in google is weggesmeten geld en kan je zuur opbreken, zou ik niet doen.

In google kom je bijvoorbeeld als je hier in je profiel bij website je url invult:). Daarnaast is het belangrijkste de site zoekmachine-vriendelijk maken, dus een goede interne structuur en navigatie (geen javascript-links) en geen frames.

En verder: hoe meer inhoud, hoe meer bezoekers.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan