toevoegen kaarten op een MIO C210

Status
Niet open voor verdere reacties.

vengeancefan

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2002
Berichten
42
Ik ben een nul als het gaat om dit soort dingen maar ik heb het gevoel dat dit niet helemaal aan mij ligt.

Mijn dochter heeft kaarten en een Mio Transfer Hack gedownload van een nieuwsgroep.
!GB SD kaartje gekocht, en dus dachten we: die gaan we er even opzetten.
Alles aangesloten, pc herkent dat ding zowaar, en dan de Transfer Hack aanzetten.
"Missing huppeldepup DLL file", kortom, hij doet het niet

Nu zou ik toch graag wat kaarten er op willen hebben.
Ik heb nergens een duidelijke stap-voor-stap manual gevonden om dit voor elkaar te krijgen.
Wel heb ik de Mio geupdate naar versie 3.2.
Maar ik wil in ieder geval de Frankrijk-kaart toevoegen aan mijn Benelux-bundel.

Wie kan me hier mee helpen?:confused:
 
weet ik, dat heb ik al besnuffeld maar het lost mijn probleem niet op
Daar kun je alleen tegen forse betaling kaarten kopen...
 
Heb je de Frankrijk-kaart officieel gekocht of niet? Als dat niet het geval is mogen we je niet helpen. (forumregels)
Misschien is het dan toch de moeite en het geld waard om het via de officiele weg te doen? Heb je nog recht op ondersteuning ook.
 
niet voor 145 euro :mad:
zoals in mijn eerste post aangegeven, gedownload van een nieuwsgroep
 
stel de vraag dan eens op een forum waar dit wel beantwoord mag worden.
onze huisregels zijn er duidelijk in GEEN warez......
 
stel de vraag dan eens op een forum waar dit wel beantwoord mag worden.
onze huisregels zijn er duidelijk in GEEN warez......

die zijn zelfs duidelijker dan wat u nu stelt
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

nou dan...ik vraag alleen iets over de werking, dat mag dan toch?
 
Uit je eigen bericht: Mijn dochter heeft kaarten en een Mio Transfer Hack gedownload van een nieuwsgroep.
Hiermee geef je al aan dat het niet legaal verkregen software is je geeft al aan dat je er een hack bij hebt en je geeft al aan waar je het weghaalt.

tegen de regels dus...
En iedereen weet dat je de kaarten moet kopen.
Dus ik blijf wel zuiver........
 
Dat klopt.
Maar er over PRATEN is volgens de regels niet illegaal.
Refreer ik weer terug naar de gedownloade video post: die staat er nog wél, en wordt beantwoord.
Een film hoor je dus oook te kopen en niet te downloaden
Waarom mag dat dan wel? Ik zie het verschil nl. niet....en derhalve vind IK het niet zuiver.
Dat zou ik dan graag willen weten.

Verder, dat mijn vraag hier dus niet beantwoord gaat worden, heb ik begrip voor, en het is niets om ruzie of wat dan ook over te maken, maar appels zijn appels.....
 
Kaarten tomtom

Hey,

Ik heb sinds kort een N73 gekocht en probeer een tomtom versie erop te plaatsen. Ik heb tomtom gedownload en op de ROOT van mijn SD card geplaatst. Tomtom start heel vrolijk op e.d. en opend hem ook gewoon.

Op een gegeven moment bij het instellen van de standaardgegevens vraagt hij naar een geschikte kaart voor deze versie van tomtom. Echter op een of andere manier pakt hij deze niet, ik heb de instellingen zo als eerder omschreven dat de auto update "uit" moet staan ed. gedaan. Ik heb de versie "tomtom 6.01 SV60 SimbianOS 9.1.

Ik heb al gezien dat ik gebruik moet maken van de zogenoemde 660 versie kaarten. Echter deze pakt hij niet (zowel europa, benelux als GB of US). Kan iemand mij helpen?

(ik ben opzoek naar de kaarten van west europa)

alvast bedankt

Groeten Joost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan