Toevoeging aan HTML code

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Hallo hieronder zien jullie een html code van een poll.Als je na het stemmen de resultaten wil bekijken dan gebeurd er iets wat ik nu net niet wil.Het scherm met de uitslag komt in mijn vaandel uit ipv op het hoofdscherm Wat en waar moet ik iets toevoegen om dit te wijzigen.Kijk anders even op www.excelsiorp3.tk wat ik precies bedoel.Er staat nl in deze poll geen target om te wijzigen.Iemand enig idee.

<!-- START -- Get your free poll @ www.Votations.com -->
</form><form method=post action="http://www.votations.com/asp/vote.asp"><table bgColor=#FFFFFF border=1 BORDERCOLOR=#000000 cellPadding=0 cellSpacing=0 width=150><input type=hidden name="pollid" value="111526"><tr><TD bgColor=#009900><CENTER>De generaal.</CENTER></TD></TR><tr><tr><td BACKGROUND=""><TABLE border=0 cellPadding=0><tr><td colspan=2><small><font color=#000000 face=arial size=1>Haalt Martin Bijl de kerst </font></td></tr><tr><td valign=top><INPUT name=vote type=radio value="1123865"></td><td valign=top width="99%">Ja.</td></tr>
<tr><td valign=top><INPUT name=vote type=radio value="1123866"></td><td valign=top width="99%">Nee.</td></tr>
<tr><td valign=top><INPUT name=vote type=radio value="1123867"></td><td valign=top width="99%">Twijfel geval.</td></tr>
<tr><td valign=top><INPUT name=vote type=radio value="1123868"></td><td valign=top width="99%">Geen idee.</td></tr>
</SMALL></td></tr></TABLE><br></TD></tr><tr><td align=center><input type=submit name=voteon value="Submit Vote"><br><font face=verdana><small><font color=#000000>View current results</small></font></td></tr></table><input type=hidden name=lang value=></form>
<!-- END - Get your free poll @ www.Votations.com -->

Geplaatst door Dirk.K
.Er staat nl in deze poll geen target om te wijzigen.Iemand enig idee.

Nou, misschien kan je dus even wél een target in je form zetten....

<form target="naamvanjeframe" method="etc etc"

t.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan