thomas2001
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jan 2013
Hoi,
Als eerste ben ik niet zeker over de catergorie waar deze vraag in staat, want het is geen vraag over een programmeertaal!
Ik heb gisteren een een aanvraag geplaatst waar mensen mij vrijwillig kunnen helpen met een chatprogramma in vb.net genaamd "Venice"
Voor intresse klik de link: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/827479-Gevraagd-hulp-bij-maken-chatprogramma
Ik heb aan de lezers van dit topic een vraag wat missen jullie in een chatprogramma zoals skype, msn etc.
Ik heb deze functies al:
Speciale gecodeerde bestanden die 100% hackerbestendig zijn.
QR code generator om gesprekken terug te lezen via een gegenereerde code.
IP blokkering voor mensen met grof taalgebruik.
Een winkel waar men addons gratis kan downloaden zoals:
- extra smileys
- thema's
- geanimeerde plaatjes
- social plugins
E-mail contact zoeken als men een geregistreerd e-mail adres invoert dat hij deze desbetreffende persoon kan uitnodigen als vriend en/of contact
Maandelijkse update, Venice beschikt over een update programma met Dropbox integratie.
Als jullie nog extra functies in jullie gedachten hebben, of een verandering.
Zou ik het waarderen als je dat in de reacties achterlaat.
---------------
Mvg Thomas
Als eerste ben ik niet zeker over de catergorie waar deze vraag in staat, want het is geen vraag over een programmeertaal!
Ik heb gisteren een een aanvraag geplaatst waar mensen mij vrijwillig kunnen helpen met een chatprogramma in vb.net genaamd "Venice"
Voor intresse klik de link: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/827479-Gevraagd-hulp-bij-maken-chatprogramma
Ik heb aan de lezers van dit topic een vraag wat missen jullie in een chatprogramma zoals skype, msn etc.
Ik heb deze functies al:
Speciale gecodeerde bestanden die 100% hackerbestendig zijn.
QR code generator om gesprekken terug te lezen via een gegenereerde code.
IP blokkering voor mensen met grof taalgebruik.
Een winkel waar men addons gratis kan downloaden zoals:
- extra smileys
- thema's
- geanimeerde plaatjes
- social plugins
E-mail contact zoeken als men een geregistreerd e-mail adres invoert dat hij deze desbetreffende persoon kan uitnodigen als vriend en/of contact
Maandelijkse update, Venice beschikt over een update programma met Dropbox integratie.
Als jullie nog extra functies in jullie gedachten hebben, of een verandering.
Zou ik het waarderen als je dat in de reacties achterlaat.
---------------
Mvg Thomas