Tom Clancey's Rainbow Six draait niet, HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark N

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hallo mensen, hier ben k weer, k had eerst een spelletje op mijn nintendo wii gekocht, splinter cell double agent, deze vond ik niks aan, dus ruilde ik hem, voor tom clancy's RainbowSix Vegas 2, voor de pc... op de doos stond dat mijn systeem nét op kon, nu is hij geinstalleert, maar het draait egt voor geen meter, de beelden gaan schokkend, en hij loopt gewoon, tja, onspeelbaar... ik heb hem al op de allerlaagste standen gezet, de nieuwste drivers gekocht, maar nog niks, zelfs firewall, en antivirus uitgezet, maakte niks uit... :( wat kan ik doen??? groeten mark

Laatst bewerkt:
Ga eens naar www.canirunit.com en zoek daar het spel uit de lijst. Druk daarna op de grote knop. Dan word er gekeken of jou pc dit spel inderdaad kan draaien.

Ook hebben wij inderdaad meer info nodig van jou huidige systeem om je goed te kunnen helpen.

eum... 1024 mb ram, amd sempron 3400+, NVIDIA GeForce 6100 nForce 405, is dat genoeg voor dat spel?

oke bedankt, dat canirunit geeft aan dat mijn RAM geheugen, en mijn videokaart niet werken :(, rotcomputer!!!!! :mad:, hoe duur gaat het eigenlijk kosten als ik mijn ram update naar.... 4 GB, en mijn videokaart ook wat verbeter??(inclusief alles, dus niet alleen de onderdelen zelf)?

Tja, prijzen verschillen overal.

Trouwens 4 gig heeft niet veel zin als je een 32bit besturingssysteem hebt. Die ziet namelijk iets meer dan 3 en met de rest doet ie niets.

En dan nog welke kaart je wilt hebben, kan je voeding deze aan of zal je ook die moeten vervangen. Maar er zijn mensen hier op helpmij die veel beter op de hoogte zijn van de mogelijkheden voor jou computer. Ik zou nog even wachten op hun reacties voor je een beslidssing neemt over wat te doen.

Laatst bewerkt:
2 gb heb ik ook en ik game er ook op los voor de toekomst gezien is mischien 3 gb wel verstandig
heb je btw vista

Laatst bewerkt:
oke, en dit gecombineerd met een goede game-videokaart, wat gaat dat ongev. kosten? inclusief alles, btw, en werkuren, dat soort dingen

hmmm, op het moment niet zo gek veel, als ik ff wat bij elkaar spaar.... 100 max, t liefst ff wat minder, in de buurt van... 50 tot 70 euro? is dat egt HEEL weinig? k heb gehoord dat ram goedkoop is? en videokaarten, kweenii egt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan