tomb raider 2 golden mask

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcvogelaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
weet iemand de nederlandse walktrouth van de golden mask uit tombraider 2 de engelse versie heb ik, maar mijn engels is niet zo goed.

was golden mask niet exclusief voor PC?? of zijn console spelers daar ook mee genaaid. ik heb het spel maar nooit echt gespeeld.

en wil je een walkthrough voor tomb raider 2 of voor de 4 extra levels???

nee bedankt zoals ik al in bericht zij de engelse versie heb ik al. Er zal toch wel iemand zijn die hem heeft of zijn er zo weinig tombraider liefhebbers die hun eigen taal liefhebben, misschien iemand die hem zelf vertaald heeft??

maar.

Maar dan kun je toch de engelse gebruiken.Want de Nederlandse zijn er haast niet hoor.Maar waar ben je.

Ik heb vanmiddag het spel uitgespeeld met wat geluk trouwens ik zat in de laatste level al weken vast.
Maar ik wil de hollandse versie gewoon voor mijn verzameling hebben.

Je zal het zelf ook wel niet goed begrijpen dat technische engels omdat je zoals je al eerder zij het spel nooit heb uitgespeeld, en ik met mijn gebrekkige engels wel. (maar daar ging mijn vraag niet over kesum)

daar ging mij opmerking ook niet over je wilt hem toch hebben voor je collectie dan kun je hem toch gewoon vertalen. pak je woordenboek erbij en ik heb de walkthrough eens doorgelezen en met die extreme technische termen valt het wel mee. en mijn kennis van engels is overigens niet afhankelijk van het spelen van tomb raider 2. heb wel meer bronnen.

twas overigens maar een sarcastische opmerking.
je hoeft niet meteen beledigd te zijn.

Ik ben niet beledigt alleen ik stel een vraag en daar antwoord je niet gewoon op als je niets concreets heb reageer dan ook niet voorlopig heb ik die nederlandse walktrouth nog steeds niet maar ik denk dat hij er niet zal zijn.

hmm nou ok als je even geduld heb ik kan er mischien aankomen. binnen 2 a 3 dagen denk ik.

OKE, en bedankt voor de moeite.
Ik heb zelf ook al van alles geprobeert maar ik kan hem nergens vinden, alleen maar de engelse versie ik had gehoopt dat iemand hem misschien prive vertaald heeft.
Maar ik wacht af, een prettige avond nog.

nou ik heb goed nieuws voor je want ik heb hem gevonden hij staat momenteel op mijn computer omdat. als hij op een site stond had ik je de link gegeven maar dit is niet het geval.

dus doe ik hem maar als bijlage.

ik weet niet of het de juiste is maar dat merk je vanzelf wel. ik heb hem van een connectie. dus als het niet de juiste is moet je het me maar niet kwalijk nemen

Bijlagen

Bedankt maar deze zocht ik niet dit is tombraider 2 THE GREAT WALL.
Ik zoek Tombraider 2 GOLD THE GOLDEN MASK walktrouth

Is daar ook nog verschil tussen???
Ik dacht dat er alleen tomb raider 2 was, en dan golden mask gewoon tomb raider 2 + 4 extra levels vaag.

nou de site waar ik hem aangevraagd heb was http://members.lycos.nl/Menneke/ als je hem hier niet kan aanvragen dan denk ik dat hij niet bestaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan