tomb raider legend

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr,x
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mr,x

ik zit nu in de grot en moet 3 schakelaars omzetten.
ik heb 1 kist boven en 2 staan er beneden die moeten ook naar boven.
maar hoe doe ik dat??
:thumb:

zie bijlage

Bijlagen

• t1.JPG
    t1.JPG
    82,2 KB · Weergaven: 99
ik speel ook tom raider legend
en kist kun je er op zetten op eein van die 3 schaakelaars
en een kist moet je met die wip wat onderstaat omhoog schieten. mar omdet de kist van de wip af schiet moet een kist duwen tegen die kist wat op de wip staat
nu heb je dan als 2 schaakelaars ingedrukt en op de ander ga je zelf staan.

ok

ik heb zelf ook een probleem met tomb raider legend ik kom namelijk niet verder in het level peru nat is vlak na het level waar jij nu in zit.
naar start een filmje en dan moet ik met behulp van pijlen die in het beeld te zeen zijn in drukken en zo komen er 2 pijlen die omhoog wijzen nus moet ik de w 2 keer gebruiken. maar dan hang ik aan een rots en na wijst er eein pijl schuin naar lings beneden ik heb hal veel geprobeerd maar weet niet welke toest het is.

als jij er bent en komt ver daarme laat me wat horen aub
kan niet verder spel... het is in het level peru dan sta ik op zo'n stenen en die vallen een voor een naar beneden en dan komen die pijlen in beeld

laat wat horen devin

het is me gelukt. :thumb:

maar word nu aangevallen door een heli.
moet over de brug maar die schiet hij kapot.

snel rennen en springen
meerdere keren proberen dan moet het lukken

je krijgt nog op motors en onderwater en darana komt peru
en dan moet je mij helpen :p

Devin

devin88 zei:
kan niet verder spel... het is in het level peru dan sta ik op zo'n stenen en die vallen een voor een naar beneden en dan komen die pijlen in beeld
Als ik het goed begrijp zit je waar je rechts licht inval hebt en verder een gat na die vallende stenen.
Je krijgt als de stenen vallen eerst een pijl schuin links omhoog. Zelf speel ik hem met een Playstation controler op de pc en moet de linker joystickje gebruiken in de richting die de pijlen aangeven.

maarjha hoe is dat op het toetsenbord ???
schuine inval naar de vallende stenen.
ik hang dan aan een rand van een rots

Ik neem aan dat ej met schuin twee pijltjes toetsen moet indrukken. Anders zou ik het niet weten, omdat ik zelf met een game controller speel.

Tomb Raider Legend Peru

devin88 zei:
en een kist moet je met die wip wat onderstaat omhoog schieten. mar omdet de kist van de wip af schiet moet een kist duwen tegen die kist wat op de wip staat

ok

ik heb zelf ook een probleem met tomb raider legend ik kom namelijk niet verder in het level peru nat is vlak na het level waar jij nu in zit.
naar start een filmje en dan moet ik met behulp van pijlen die in het beeld te zeen zijn in drukken en zo komen er 2 pijlen die omhoog wijzen nus moet ik de w 2 keer gebruiken. maar dan hang ik aan een rots en na wijst er eein pijl schuin naar lings beneden ik heb hal veel geprobeerd maar weet niet welke toest het is.

laat wat horen devin

Ik heb sinds kort ook TR Legend. Ik ben al verder met dat filmpje waar jij het over hebt. Is dat op het stuk dat er een soort monster achter je aan komt? Je moet dan eigenlijk gewoon spelen zoals je normaal ook doet. En dan kom je er wel. Dan gaat uit eindelijk dat monster ook weg. Hij komt wel weer terug maar dat maakt niet uit. Maar ik heb ook een probleem. Als jij bij dat monster bent kun je me niet helpen. Maar ik moet nu (zeg maar na dat monster) in de normale tijd ook de grot in. Snap je wat ik bedoel. Maar ik kan die grot niet in, ik moet door het meer. Alles is daar onder water gegaan. Ik zit nu in een stuk waar groen water uit een opening komt. Maar er zijn daar ook 4 gangen. Ik weet niet hoe ik die moet openen. Ik heb al iets bedacht: de blauwe lichten in schakelen. Maar dat helpt niks. Wil je me een tip geven?

Alvast Bedankt.

Groetjes Sjors

TR Legend

Ik ben al verder. Maar nu hang ik ook aan die steen. Er staat dat je naar onder moet drukken, maar dan doe je dat en dan zegt ie dat je niet naar onderen moet drukken. Tsja Ik snap er ook niks van. Maar wie weet hier een antwoord op?

Laatst bewerkt door een moderator:
devin88 zei:

ok

laat wat horen devin
\

Ik weet al hoe je verder komt als je aan die rots hangt. Je moet pijltje naar rechts drukken.

Dan kom je verder:D

Tr Legend

Wie weet hoe je verder moet als je het in dat level bent na je die stad in bent geweest. Ik zit in een kamer, en in de kamer is ook nog een soort sluis. Ik moet 2 schakelaars omzetten, en dan ook nog met dat touw iets naar buiten trekken. Maar als ik op de tweede schakelaar sta kan ik dat ding niet meer uit trekken. Wie weet hier een antwoord op?

Laatst bewerkt door een moderator:
Tr Legend

crash zei:
Ik neem aan dat ej met schuin twee pijltjes toetsen moet indrukken. Anders zou ik het niet weten, omdat ik zelf met een game controller speel.

Weet jij hoe je bij Croft Manor de zilveren en de gouden schilden moet vinden? Ik moet nog 2 zilveren en één gouden. Ik ben ook al in van die gangen geweest, maar als je in die werkkamer bent moet je ook iets met zo'n kast doen waar die vent bij zit. Hoe krijg ik die open?

probleempje

ik heb een probleem

ik speel met mijn vrindin samen tomb raider heel leuk
maar we zitten vast we komen armanda weer tegen en er is daar een heel erg groot onverslaan baar (denk ik ) beest
weet iemand wat ik moet doen:rolleyes: :rolleyes: tenx

Trl

eksner zei:
ik heb een probleem

ik speel met mijn vrindin samen tomb raider heel leuk
maar we zitten vast we komen armanda weer tegen en er is daar een heel erg groot onverslaan baar (denk ik ) beest
weet iemand wat ik moet doen:rolleyes: :rolleyes: tenx

Ik weet ook niet hoe ik verder moet. Wel weet ik dat je die 4 schakelaars klaar moet maken en dan meot je met dat geweer die stenen in de elektriciteit zetten. Maar dan is dat beest bijna dood en is ie weg een is ie weer levend.

hey srojs

ik heb oook op anderen sites gekenken maar dan schrijven ze
dat je 4 hendels naar beneden moet doen en dat je dan die bollen moet schieten en dat je dan eruit moet en je bunzie kabel gebruiken of zo
weet neit of dat klopt :)

eksner zei:
hey srojs

ik heb oook op anderen sites gekenken maar dan schrijven ze
dat je 4 hendels naar beneden moet doen en dat je dan die bollen moet schieten en dat je dan eruit moet en je bunzie kabel gebruiken of zo
weet neit of dat klopt :)

Ja ik ben verder

HARTSTIKKE BEDANTK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Srojs: je kan je reacties aanpassen hoor. Je hoeft niet bij elk foutje meteen een nieuwe reactie te plaatsen. Ook hoef je jezelf niet steeds te quoten. Deze heb ik verwijderd.

eksner zei:
echt
cool dan ga ik dat even zeggen tegen mijn vrienin maar waar ben je nu
heet je melvin

Als je verder bent bij dat monster (je moet al die ballen in de stroom zetten en dan met je kabel op die bal boven je richten) kom je bij een of ander Museum. Als je daar verder bent, kom je in een grafkelder van die King Arthur ofzo. Dan moet je met een grafsteen die gebroken is , zorgen dat je met die kandelaar die aan het plafond hangt tegen de bel aan rinkelt. Dat doe je door met je kabel tegen die kandelaar aan te trekken en dan in de richting van die bel zwaait. En dan moet je via die grafsteen op zo'n pilaar links van koning Arthur ( als je met je rug naar Arthur staat). dan moet je op dat gewicht gaan hangen en als de bel dan de kandelaar raakt, kun je verder. Maar dan kom ik niet verder, want als je dan weer naar buiten gaat, is daar een zeemonster:( .

WIE KAN ME DAN HELPEN!?

Srojs zei:
Als je verder bent bij dat monster (je moet al die ballen in de stroom zetten en dan met je kabel op die bal boven je richten) kom je bij een of ander Museum. Als je daar verder bent, kom je in een grafkelder van die King Arthur ofzo. Dan moet je met een grafsteen die gebroken is , zorgen dat je met die kandelaar die aan het plafond hangt tegen de bel aan rinkelt. Dat doe je door met je kabel tegen die kandelaar aan te trekken en dan in de richting van die bel zwaait. En dan moet je via die grafsteen op zo'n pilaar links van koning Arthur ( als je met je rug naar Arthur staat). dan moet je op dat gewicht gaan hangen en als de bel dan de kandelaar raakt, kun je verder. Maar dan kom ik niet verder, want als je dan weer naar buiten gaat, is daar een zeemonster:( .

WIE KAN ME DAN HELPEN!?

o nee srorjs ik heb wel een idee hoe je veder moet maar weet neit zeker
ga gewoon een beetje schieten en springen
o en ik snap het niet echt wat je meot doen in de kelder wil jedat me even nog een keer uitleggen

Tr Legend

eksner zei:
o nee srorjs ik heb wel een idee hoe je veder moet maar weet neit zeker
ga gewoon een beetje schieten en springen
o en ik snap het niet echt wat je meot doen in de kelder wil jedat me even nog een keer uitleggen

Ja. Als je in die kelder bent, moet je even recht voor die koning gaan staan met de rug naar dat beeld. Dan zie je aan de rechter kant ook grafstenen. Daar volgens mij de eennalaatste van. Die neem je mee met de toets E, en die zet je bij de pilaar neer helemaal aan de andere kant. Dan kun je er op klimmen. NOG NIET DOEN! Je moet eerst veer voor die koning gaan staan, en dan met die kandelaar (of wat het dan ook is, in ieder geval een lamp) die aan het plafond hangt moet je mee gaan zwaaien, zodat hij in de richting gaat waar de bel op de grond staat. Dan ga je wel via die graf steen die pilaar op. Dan ga je aan dat gewicht hangen, wat voor je hangt. Moet je gewoon naartoe springen. Dan gaat de bel rinkelen en dan breekt het glas wat om die koning zit. Dan gaat alles vanzelf en ben je weer waar ik ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan