Tomb Raider Legends

Status
Niet open voor verdere reacties.

psnyders

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
Hoi,

Wil het spel installeren maar de PC geeft elke keer aan dat het geen geldige WIN 32 toepassing is.
Vreemd?!!!

Heb een pC met:

FAT 32 dus geen NTSF
AMD Athlon 2800
Werkgeheugen 512 mb
128 mb videokaart

Weet eigenlijk niet wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Misschien dat jullie het een en ander weten.

:thumb: :thumb: :thumb:

Ok,

Maar als ik het artikel goed lees ( hoop ik) dan geldt dit niet voor Windows 2000 en ook niet voor dit spel.
Of heb ik dit verkeerd.

:thumb: :thumb: :thumb:

Tomb Raider Legend

Ik zal het probleem nog een keer goed uitleggen :

Als ik de DVD van het spel tomb raider legend in de DVD-rom stop dan krijgen we het volgende bericht :

"Toegang tot het opgegeven apparaat , pad of bestand is geweigerd"

En als ik handmatig probeer de setup of autorun van het spel op te starten dan krijg ik dus dit bericht :

"autorun.exe is geen geldige win32-toepassing"

Ik heb het spel ook op een andere computer geprobeerd te installeren met windows XP en dat lukt wel dus waarom niet op deze met windows 2000???????
:thumb:

Tomb Raider Legend

Hoi,

Nee deze opties zijn ook niet mogelijk.
Trouwens je kan van een DVD/CD de inhoud NIET copieren naar de harddisk zoals aangegeven wordt in het HELP file

:thumb: :thumb:

In principe zou dit moeten kunnen. Als je een foutmelding krijgt ligt het aan een defecte disk of dat er stof of een kras opzit.

psnyders zei:
Hoi,

Nee deze opties zijn ook niet mogelijk.
Trouwens je kan van een DVD/CD de inhoud NIET copieren naar de harddisk zoals aangegeven wordt in het HELP file

:thumb: :thumb:

:confused: Doe ik regelmatig, zou ook niet weten waarom niet.
Maare, doet ie 't al?

win32

Met dit bericht bedoelt Windows dat je geen 32-bits versie hebt maar een 64-bits versie spel. Denk ik. Ik heb dit bericht bij sommige spellen ook alleen geen idee hoe te verhelpen dat weten andere mensen misschien weer.

Nee niet gelukt dus jammer.

Sluit dit topic maar kan het niet oplossen

:o:o:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan