tombraider

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Melvin ik heb de resolutie in het spel zelf veranderd op 1024X768

Geplaatst door melaniem
Hallo Melvin ik heb de resolutie in het spel zelf veranderd op 1024X768

Ah, op die fiets. :)

Maar idd, als je problemen met drivers hebt en je wilt updaten naar een nieuwe versie, dan moet je de oude drivers eerst verwijderen/uninstallen. Anders zal het probleem ook bij de nieuwe driver blijven bestaan.

Heb je een oude driver die je wilt updaten en hebt geen problemen gehad met die oude driver, dan kan et geen kwaad om een nieuwe driver er over heen te zetten.

oke bedankt zal het doen.vroeger met andere versies ging het goed vandaar dat ik het niet snap.maar tnx man (Y)

maar muurhond ik heb geen probleem met mijn oude driver. maar ik ga het morgen doen jullie horen nog van mij hoe het is afgelopen

Geplaatst door hellboundforsod
maar muurhond ik heb geen probleem met mijn oude driver. maar ik ga het morgen doen jullie horen nog van mij hoe het is afgelopen

Daarom zei ik ook ''als''.....:)

Hallo allemaal, ik heb die nieuwe driver geinstalleerd, en tot nu toe is alles nog goed, maar 1 ding is wel lastig als je lara een hoek om laat gaan dan draait ze wel 2 tot 3 keer rond? of dat nu aan het toetesenbord leg of iets ander's dat weet ik niet? het is erg instabiel hebben jullie dat ook? of is mijn instelling niet goed?

Geplaatst door melaniem
Hallo allemaal, ik heb die nieuwe driver geinstalleerd, en tot nu toe is alles nog goed, maar 1 ding is wel lastig als je lara een hoek om laat gaan dan draait ze wel 2 tot 3 keer rond? of dat nu aan het toetesenbord leg of iets ander's dat weet ik niet? het is erg instabiel hebben jullie dat ook? of is mijn instelling niet goed?

Is normaal. Je moet iets minder enthousiast met de muis bewegen of het toetsenbord gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan