tomtom 6 op een (oude) pda???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ida Zonneveld

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Hallo mensen,
Vorig jaar heb ik een oude pda gekregen van iemand, daar stond tomtom 5 op, maar nadat de batterij een tijdje leeg geweest is, heeft ie hem naar fabrieksinstellingen terug gezet en had ik dus niets meer :confused: Alleen mijn beneluxmap stond nog op mijn geheugenkaartje.
Ik heb nu tomtom 6 binnengehaald, maar kan hem op geen enkele manier installeren. In de beschrijving staat dat ik de map "copy_to_sdcart" op mijn kaartje moet zetten. Dit heb ik gedaan (eerst een nieuw kaartje gekocht van 4 Gb (de oude was maar 64 Mb))
Ik zou dan op start moeten klikken, maar hij geeft dan aan:

"Cannot find "autorun" or one of its components). Make sure the path and filename are correct and all the required libraries are available"

Als ik dan op autorun klik, krijg ik de melding:

"There is no application associated with "autorun". Run the application first, then open this file from within the application".

Het ttn2003-bestand uit de map 2577 kan ik wel aanklikken en dan zegt ie dat ie tomtom navigatie installeert.

Hij staat dan ook keurig in mijn startmenu, maar als ik tomtom dan wil aanzetten zegt ie weer:

"Cannot find tomtom navigation (or one of its components). make sure...etc.etc.

Ik weet nu echt even niet meer wat te doen.... Kan het zijn dat tomtom 6 niet op deze pda kan??? tomtom 5 draaide altijd gewoon.

Weet niet of het van belang is, maar de pda gebruikt een externe muis, die in de auto ligt...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen....

Bij voorbaat dank: Ida

Ik zou eerst eens kijken op de site van Tomtom of je pda wel geschikt is voor Tomtom 6. Is de pda wel geschikt kun je wellicht contact opnemen met de helpdesk van Tomtom.

Hallo mensen,
Vorig jaar heb ik een oude pda gekregen van iemand, daar stond tomtom 5 op, maar nadat de batterij een tijdje leeg geweest is, heeft ie hem naar fabrieksinstellingen terug gezet en had ik dus niets meer :confused: Alleen mijn beneluxmap stond nog op mijn geheugenkaartje.
Ik heb nu tomtom 6 binnengehaald, maar kan hem op geen enkele manier installeren. In de beschrijving staat dat ik de map "copy_to_sdcart" op mijn kaartje moet zetten. Dit heb ik gedaan (eerst een nieuw kaartje gekocht van 4 Gb (de oude was maar 64 Mb))
Ik zou dan op start moeten klikken, maar hij geeft dan aan:

"Cannot find "autorun" or one of its components). Make sure the path and filename are correct and all the required libraries are available"

Als ik dan op autorun klik, krijg ik de melding:

"There is no application associated with "autorun". Run the application first, then open this file from within the application".

Het ttn2003-bestand uit de map 2577 kan ik wel aanklikken en dan zegt ie dat ie tomtom navigatie installeert.

Hij staat dan ook keurig in mijn startmenu, maar als ik tomtom dan wil aanzetten zegt ie weer:

"Cannot find tomtom navigation (or one of its components). make sure...etc.etc.

Ik weet nu echt even niet meer wat te doen.... Kan het zijn dat tomtom 6 niet op deze pda kan??? tomtom 5 draaide altijd gewoon.

Weet niet of het van belang is, maar de pda gebruikt een externe muis, die in de auto ligt...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen....

Bij voorbaat dank: Ida

TomTom 6 draait uitstekend op een pda, alleen je moet niet de map copy to sd kaart op de sd kaart zetten, maar alleen de inhoud van deze map naar de sd kaart kopieren.
Vervolgens wordt TomTom automatisch bij het aanzetten van de pda geinstalleerd, doet hij dit niet dan kun je via explorer dit alsnog doen.

Laatst bewerkt:
Okee bedankt, maar ik heb inmiddels toch maar weer tt5 erop gezet.... zal deze vraag op opgelost zetten:):)

Groetjes: Ida Zonneveld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan