TomTom Go 730

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Beste gebruikers ... :thumb:
Ik heb als cadeau in m'n bezit een TomTom Go 730 gekregen als complete installatie pakket CD software voor PC + tafel oplader enz ..
en ben echt geschokt hoe makkelijk is die installatie verlopen + up-date, alles is fout en vlekken los verlopen en hij is voor gebruik nu startklaar ...:d
opgeladen, nieuwste en laatste up-date's zijn binnen .... Maar nu start ik TomTom en voor mijn verbazing hij is al 10 min bezig nog steeds om met satelliet ontvangst een verbinding te maken bezig :(
wat aan de hand is ?? :confused:

doe je dat binnens huis??? dan ziet ie geen stateliet,je moet bij een raam gaan staan of buiten

:confused: Och ?? duurt dat lang en/of is het zoiets, satelliet ontvangst verbinding te maken alleen maar bij allereerste opstart ?? :(

elke keer als je hem gebruikt moet ie sateliet zoeken, en kan ff duren ,paar minuten

:) Phuh ?? na ja oke dan, ga naar buiten dit proberen, en hoop ik dat die wel goed komt ...:)
tjonge jonge in eens dacht ik dat ik kat in de zak gekregen heb :(

Laatst bewerkt:
Hallo.

Normaal als je alles er opnieuw hebt opgezet kan het als je buiten staat ongeveer 15 tot 20 minuten duren.
Binnen zal hij n iet zo snel ontvangst hebben tot helemaal niet.
Als hij de eerste keer de satelieten heeft gevonden zal hij. als je hem dagelijks gebruikt binnen een paar seconde onvangst hebben.
Maar gebruik je hem b.v. maar een keer per twee weken dan kan het langer duren.
dus met alles er opnieuw op is geduld een schone zaak.

Groeten Cees.

Dus toch ? ... niet iedere keer zo lang wachten ik raakte in paniek om zo mooie ding in handen te hebben en het werkt niet ...:o
hoe dan ook allebei jongen's japie57 en vanschagen BEDANKT ! :thumb: ga dan ff naar buiten en zal zien of tot verbinding komt,
jullie horen nog of het gelukt is ...:thumb:

:shocked: HET WERKT !!!!!!!!! :shocked: na 5 min verbinding heb ik buiten gekregen :D ..........:thumb:

>> BEDANKT !! JONGEN's !! << ;):thumb:

Geen dank he daar doen we het voor.
Veel navigatie plezier.

Groeten Cees.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan