Tomtom instellen belgie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
hallo

ik ga binnenkort op vakantie naar belgie en ik gebruik me tomtom xl voor in nederland maar omdat ik voor het eerst op vakantie ga in belgie wil ik hem instellen

hoe doe ik dat

me dank is ernorm groot

mvg mark

Hallo Mark,

Wat wil je precies instellen? Doorgaans, als je TomTom de kaart heeft, dan kun je simpelweg het land binnen rijden en gaat alles door zoals je gewend bent in Nederland.

Welk type TomTom heb je precies? Want dat geeft mij meer informatie over de aanwezig kaarten. Dit kun je vaak aan een sticker herleiden, of op de originele doos.

Een voorbeeld; De kaartdekking van de TomTom XL Classic omvat de volgende landen: Andorra, Oostenrijk, België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Gibraltar, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Portugal, San Marino, Spanje (+ Canarische eilanden), Zweden, Zwitserland en Vaticaanstad.

het is de tomtom xl IQ routes edition

nou de kaart van belgie wil ik instellen

mvg mark

Mag ik me er even tegenaan bemoeien ? :P
Als je naar een bestemming in België moet selecteer je gewoon eerst het land mits je deze kaart hebt en vervolgens het adres.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat je wil instellen en snap je vraag niet.

nee want bij mij gaat hij eerst een woonplaats en dan een adres zodat hij altijd in nederland

het is de tomtom xl IQ routes edition

nou de kaart van belgie wil ik instellen

mvg mark

Jouw TomTom heeft de kaart van België in zich. Dus dat zit goed.
Je hoeft niets in te stellen verder tot je aan je reis begint.

Net voor je vertrekt stel je het adres in, in België. Dit doe je op dezelfde manier als adressen in Nederland.
De eerste vraag kan inderdaad zijn, in welk land ligt je bestemming. En dan kies je daar België.
Verder gaat alles automatisch, binnen heel Europa. Je hoeft verder dus niets in te stellen.

Mooi... das dus eenvoudiger dan op mijn oude tomtom van 2004.....
Op het oog ziet het ongeveer verder hetzelfde eruit....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan