tomtom nav 6 niet te vinden op pocket pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

dag00se

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
weet iemand raad hoe ik tomtom weer op mijn pocket pc kan zetten ?
er is waarschijnlijk wat foutgegaan met upgrade naar nav 6.
alles van tomtom is kwijt/weg in mijn pocket pc :asus mypal gps pocketpc A632N.
geeft ook aan cab.install mislukt ?

kan iemand mij uitleggen hoe ik weer gebruik kan maken van tomtom ?
b.v.d.

Kun je met de originele cd Tomtom (5?) niet openieuw installeren en dan nogmaals de update installeren? Anders even een belletje naar Tomtom helpdesk en je probleem uitleggen.

er is geen install cd,dit werkt met een soort code die moet inbrengen in je gps...alleen heb ik er niet zo veel verstand van hoe dit werkt ?

ik heb de vraag ook al bij tomtom home uitgelegt maar daar heb ik nog steeds geen reactie van gekregen 3 dgn geleden.

pda shop zegt dat het niet meer gaat en opnieuw kosten moet maken voor tomtom te install.

volgens is er wel een manier dat wel zou kunnen om het oude nav 5 terug te plaatsen,
ik heb nog steeds de codes.
alleen de vraag is hoe kan ik deze weer terug install ...?

als iemand weet hoe het werkt hoor ik het graag...b.v.d.

Laatst bewerkt:
Je moet toch ergens de software van Tomtom hebben? Of zat deze ingebakken in de pda? Wat je dan kunt doen is de pda een hard-reset geven, dan is deze weer volgens de fabrieksinstellingen ingesteld. Dan Tomtom activeren m.b.v. de unique device ID, dat moet lukken en Tomtom kan je daar zeker bij helpen.

na verkenner in de pocket pc te laten zoeken,is tomtom weer herkenbaar geworden en de applicatie weer te hebben herstart.
dus tomtom is weer normaal te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan