tomtom one europe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een zelfde probleem, maar wat ik hier nog niet lees (en waar misschien wel iemand een oplossing voor heeft): de schijf wordt bij mij niet herkend. Op een Mac geeft hij aan dat de schijf (TT dus) niet gelezen kan worden en of ik hem wil initialiseren, op een PC geeft hij de schijf wel als G: schijf weer, maar als ik die wil openen krijg ik de vraag of ik hem wil formatteren.

Het gaat hier om een TomTom ONE 3rd edition.

Met het eerder geposte documentje loop ik dus al stuk op het maken van een backup, aangezien de TT niet kan worden herkend.

Iemand suggesties?

Rood kruis maar ook geen verbinding met tth

Ik weet nog ff niet beter dan dat enkel en alleen de TT one XL is voorzien van een intern flashgeheugen van 1GB maar whatever het princiepe blijft hetzelfde. Het geen mappen kunnen vinden slaat als het goed is op je kaartmap waarin je navigatiegegevens van west-europa of benelux zijn opgeslagen. Het rode kruis echter heeft zoals ik al zei met je applicatiesoftware te maken welke je TT XL stuurt. Als die niet goed is geïnstaleerd op je TT of hij hem om welke reden dan ook niet goed kan lezen dan start ie niet.
In de bijlage hieronder tref je een handleiding welke ik van TomTom support heb gekregen welke de juiste manier van handelen beschrijft als je een rood kruis hebt.
Je hebt hier ff geen zak met piepers gekocht maar wel een apparaat van een paar honderd euri en daar kun je niet een twee drie mee lezen en schrijven dus een handleiding doorlezen is geen overbodige luxe.:shocked:

Herman,

Ik he ellende gehad met mijn tomtomgo700 nadat ik met de laatste versie van TTH aan de slag ging heb ik nu het probleem dat hij niet meer opstart (rood kruis).

De handleiding uit jouw post echter gaat ervan uit dat de TT nog wel kan communiceren met TomTomHome. Ik kan mij go700 aanzetten, maar TTH ziet hem gewoon niet (rode jruis verdwijnt wel, en via USB kan ik met Windows gewoon alle bestanden zien staat.

Als ik hem lokoppel en opstart, dan blijft de TT met een rood kruis staan en doet niets (ook meerdere resets helpen niet.

Dus mijn go700 is dood, EN TTH kan er niet mee communiceren.

Wat nu ?

Ik heb alle bestanden van een backup al met Windows erop gezet, maar dat heeft geen effect. Opnieuw installeren met de CD (heb ik) lukt ook niet.

Alle wat ik heb is officieel gekocht.

HELP

Waarom geen contact opnemen met TomTom?
Mijn ervaring is dat ze een goede klantenservice en troubleshooters hebben.

Hartelijk dank! Oplossing werkt ook voor TomTom XL EU 31

Wat bedoel je met 'geen mappen' ?? en hoe heb je geback-upt?? via het programma TomTom HOME of gewoon via mijn computer of de verkenner van Windows??
iets specifieker graag :confused:

Heer Le B.

Hartelijk dank, zelfs nu is deze oplossing nog actueel. Op mijn TomTom
XL Europe 31 van enkele dagen oud verscheen na installatie van de nieuwste software het rode flikkerende kruis. M.i. door software versie 8.010. Ben na uw oplossing gestopt bij softwareversie 7.522 (zonder
Australie) en alles werkt weer.

DANK!!

nog nog steeds actueel!

In de bijlage hieronder tref je een handleiding welke ik van TomTom support heb gekregen welke de juiste manier van handelen beschrijft als je een rood kruis hebt.

zoals de laatste post al aangaf Zelfs nu kan je met deze tip een rood kruis oplossen.

Na update kreeg ik een rood kruis. De beschrijving een tomtom loskoppelen werkte niet geheel zoals in het programma (Ik moet ff in het midden laten of je hem uberhoubt wel moet afsluiten want toen ik hem eraf had gehaal dstarte hij vanzelf op)

maar ik heb via tomtom Homa een back-up gemaakt en alleen de applicatie verwijderd.

De update vond direct de missende applicatie en heeft deze netjes geinstalleerd. Nu doet hij het weer als een zonnetje

Mijn dank is ERUG groot.

zo nu kan ik mijn zweetdruppeltjes gaan wegvegen (mijn vriendin MOET hem morgen mee hebben, dus saved by the forum!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan