tomtom one tsjechie

Status
Niet open voor verdere reacties.

groeneweg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
3
ik heb een tomtom one gekocht, en ik wil volgende week naar tsjechie. dat zit er niet op volgens mij. hoe krijg ik dat erop en hoe kom ik eraan, en kan ik dat als 1 landkaart gebruiken van thuis naar tsjechie? en past dat op het originele kaartje die er bij zat, kortom wie wil mij helpen?
 
Afgezien van illegale mogelijkheden die we hier niet mogen aanreiken
kun je ze kopen op de site van tomtom zelf.

http://www.tomtom.com/products/maps/select.php

Daar kheb je een kaart van Tsjechie, Polen, Slowakije en Hongarije waar je 56 MB ruimte op je geheugen kaartje moet hebben
(dan zul je dus 2x moeten wisselen. (van BENELUX naar Duitsland en van Duitsland naar tsjechie)

er is geen kaart van heel europa (west en oost)
 
Laatst bewerkt:
Afgezien van illegale mogelijkheden die we hier niet mogen aanreiken
kun je ze kopen op de site van tomtom zelf.

http://www.tomtom.com/products/maps/select.php

Daar kheb je een kaart van Tsjechie, Polen, Slowakije en Hongarije waar je 56 MB ruimte op je geheugen kaartje moet hebben
(dan zul je dus 2x moeten wisselen. (van BENELUX naar Duitsland en van Duitsland naar tsjechie)

maar je kunt ook 1 kaart van heel west europa kopen die 1 GB op je geheugen kaart nodig heeft. (dan hoef je geen kaarten te wisselen en is het van thuis naar tsjechie)

staat tsjchie ook op west europa
ik dacht dat het oost-europa was
kan mij natuurlijk vergissen
 
ik ben nu de nieuw kaart aan het down loaden , maar dan zet ie hem toch direkt op de tomtom. ik heb een tt one europe. moet ik alleen tijdens het navigeren straks als ik tsjechie binnen rijd de kaartmap wisselen, of zie ik dat verkeerd?
 
Je plant je route tot de Tsjechische grens op je TOMTOM en rijd daar heen, als je daar bent wissel je de map en plan je tot je bestemming
 
dat down loaden neemt nog best wel wat tijd zeker? hij is al 10 min bezig, of gaat er wat fout dan? hij past toch wel op het originele kaartje bij europa west?
 
als download via een p2p netwerkwerk kan wel effe duren is afhanklijk hoeveel gebruikers het in hun downloadmap staan

heb je ervaring met usenet is 9 dagen geleden gepost centraal europa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan