tomtom one xl kaart verwijderd en geen backup gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie101

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
goedendag ik had een vraagje ik heb een tom tom one xl nu komt het probleem ik heb geen backup gemaakt van de tom tom ik heb de kaart van benelux zonder erbij na te denken verwijderd nu is mijn vraag kan ik dit nog goed krijgen ik heb al een an aantal kaarten binnen gehaald en op de tom tom gezet als ik m dan aan zetkrijg ik in het scherm te zien geen kaarten gevonden ik zit met mijn handen in haar help

Laatst bewerkt:
Hallo Freddie.

laat even weten waar je woont en als het niet te ver is kan ik je wel helpen.
ik heb hier alle kaarten die je wil.

groetjes cees.

p.s.

ik mag hier niets uitleggen en je weet wel waaron denk ik.

kaart verwijderd zonder bacup te maken tom tom xl

hoi ik woon zelf in spijkenisse dus best wel een entje weg mischien kunnen we het via een andere email op lossen ik weet niet maar volgens mij is het best wel ver weg ik zou het fijn vinden als je me kan helpen of mij eventueeel uitl wil geven ik hoor graag van je gr jolanda

kaart verwijderd zonder bacup te maken tom tom xl

hallo

Ik woon in Zevenbergen.
Is niet zo ver weg hoor ik denk een kilometer of 25.
Dus dat valt wel mee hoor.
Dus laat maar horen wat je wil en dan stuur ik je wel een prive bericht met mijn adres.

Groeten Cees.

tomtom kaartt verwijderd zonder bacup te maken

sorry voor u zal het niet zo ver zijn maar ik heb geen auto dus ook geen vervoer ik zou het fijn vinden dat u mij helpt maar dan via een andere oplossing dus het is aan u wilt u zo vriendelijk zijn iets van u te laten horen gr jolanda de neef

als u geen oplossing weet kunt u mij dan via de mail helpen en eventueel een kopie opsturen tegen vergoeding als u dat wil

tomtom one xl

en sorry wat bedoel je daar mee ik ben niet op de hoogte van tom tom s dus kunt u mij iets betere uitleg geven astublieft

ik weet natuurlijk niet hoe je het verwijderd hebt en dat linkje heeft helemaal niks met tomtom te maken maar daarmee kan je data als je het verwijderd hebt terug halen mits er geen ander programa of bestand overheen geschreven is

tomtom xl

u heeft me een link toegestuurd moet ik die douwnloaden of moet ik wat anders doen ik heb het bestandje verwijderd en ver der niks heb andere kaarten binnen gehaald maar de tom tom doet aangeven dat ie de kaarten niet heeft gevonden verders staat alles er nog op

je klikt op de link dan krijg je info over een programmatje dat gewiste data terug kan halen met een beetje geluk mischien ook de tomtom kaart

openen krijg je een schermpje met info klik op volgende dan klik je op de onderste dat is waarschijnlijk andere volgende = specifieke locatie en dan zoek je tomtom op als je het niet begrijpt weet ik het ook niet meer dan moet je of naar tomtom gaan naar de winkel, een nieuwe kopen of zo'n kaart er op zetten wat japie57 zegt

oke het programma wat ik nu heb gedouwnload staat op mijn computer heb m laten scannen maar het is in het engels wat moet ik nu doen hij geeft behoorlijk wat bestanden door en verders zou ik niet weten waar de info staat kunt u mij verder helpen

tomtom kaartt verwijderd zonder bacup te maken

hallo

een copy sturen zal niet gaan dat werkt niet.
iedere tomtom heeft zijn eigen unieke code dus ik kan wel een copy maken maar dat werkt niet.
maar kun je niet met iemand regelen dat je hierheen komt zodat ik je kan helpen.
Ik weet genoeg site's waar je info kunt halen maar die mag ik hier op dit forum niet geven.
Sorry maar kan niet anders.
Nou ik hoor het wel.

groeten Cees.
:o:o

Laatst bewerkt:
hoe heb je die kaart ge delete heb je dat met het delete knopje gedaan of in het tom tom progje

hoi ik wil best de kant van zevenbergen opkomen maar dat zal in het weekend worden ik denk zondag als dat geen probleem is ik heb 2 dezelfde tom tom waar allebij de kaarten vanaf zijn kan je me helpen met allebij ik had ook een vraagje wat gaat mij dat kosten llaat me even wat weten ik hoor graag van je gr jolanda

tomtom kaart verwijderd zonder bacup te maken

hallo.

ja is geen probleem hoor alle twee kan en de kosten hihi zijn niet te betalen.
Nee hoor geintje als je komt dan zet ik die kaart er op en de kosten is gratis of je geeft gewoon wat.
dus laat maar horen in het weekend is geen probleem hoor.

Nou ik hoor het wel.
Ik heb even gekeken maar ik kan geen prive berichten sturen dus laat even weten hoe ik je kan berijken.

Groeten Cees.
:cool::cool:

tomtom kaart verwijderd zonder bacup te maken

Zo wil je iemand helpen en dan laten ze niets meer van zich horen.
Niets aan te doen maar is niet leuk meer.

Groet Cees.

:evil::evil::evil:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan