tomtom op n73

Status
Niet open voor verdere reacties.

McBlom

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
7
Als ik TomTom6 wil instaleren op mijn nokia n73 herkend ie niet de bestanden. Heb mijn telefoon al een keer gereset maar dat werk ook niet. Het is wel een illegale versie. Als de bestanden op mijn SD kaartje staan zie ik alleen het logo van TomTom staan en de wereld bol maar hij gaat niet verder. Ga ik naar die bestanden toe, dan staat overal een vraagteken achter. Kan iemand mij misschien helpen?
 
Laatst bewerkt:
Je zult toch wat meer uitleg moeten geven hoe je dit installeert.

Als je in het handleiding van Tomtom kijkt wordt daar altijd netjes stap voor stap uitgelegd hoe je dit moet installeren.

Heb je de bestanden op een SD-kaartje of op een CD-Rom gekocht
Gebruik je ActiveSych
Hoe installeer je de bestanden.

Leg even precies uit wat je doet om het te installeren en wanneer het dan fout gaat.
Wij kunnen vanaf deze kant niet zien hoe hij het wilt installeren en dat zul je ons duidelijk moeten maken :D
 
Je zult toch wat meer uitleg moeten geven hoe je dit installeert.

Als je in het handleiding van Tomtom kijkt wordt daar altijd netjes stap voor stap uitgelegd hoe je dit moet installeren.

Heb je de bestanden op een SD-kaartje of op een CD-Rom gekocht
Gebruik je ActiveSych
Hoe installeer je de bestanden.

Leg even precies uit wat je doet om het te installeren en wanneer het dan fout gaat.
Wij kunnen vanaf deze kant niet zien hoe hij het wilt installeren en dat zul je ons duidelijk moeten maken :D
Het is wel een illegale versie. Als de bestanden op mijn SD kaartje staan zie ik alleen het logo van TomTom staan en de wereld bol maar hij gaat niet verder. Ga ik naar die bestanden toe, dan staat overal een vraagteken achter.
 
Dit komt omdat je niet de juiste kaart hebt of omdat de kaart niet op de root van je SD kaart staat maar in een map. Is dit bij jou het geval ??
 
Als ik een vraagje tussendoor mag stellen, deze kaart(en) moeten dus gewoon op de root staan van de geheugen kaart, maakt het nog uit of ik het sysmbian programma instaleer op het telefoon geheugen of moet die ook op de kaart worden geinstalleerd?

En weten jullie mischien wat voor extensie de kaarten hebben?

En zou dan de aplicatie wel door starten?

grtjs jjw
 
De map heet bij mij Benelux_V650.1111 en daarin zitten verschillende bestanden in met verschillemde extensies.
Je moet eerst TomTom op je mobiel installeren ( sis. of sisx bestand , hangt af van of je op symbian 2de generatie of 3de gen. heb de laatste betreft de N80, N93 ,N73 E60 )daarna de kaart in de cardreader doen en op de root de map plaatsen of je opent e/system/tomtom/ en plaats het daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan