TomTom stem, .BMP bestand plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Howdy!

Iemand een idee waar ik het .BMP bestand moet plaatsen? (TomTom5, PDA)

Hallo,ik heb het gewoon in de map voices staan,check of de nummers overeenkomen
data.chk
data.vif
data.bmp
zo werkt bij mij
suc6

doe-dit-dan zei:
Hallo,ik heb het gewoon in de map voices staan,check of de nummers overeenkomen
data.chk
data.vif
data.bmp
zo werkt bij mij
suc6

Ik heb geen map voices waar ik ze inzet, ze staan bij:
Mobile Device\Tom Tom\.
De .VIF kopiëer ik niet eens mee.

Maak in de root van je SD kaart een map VOICES, zet het VIF, BMP en/of CHK bestand hierin en het zou moeten werken....... [de bmp is alleen maar het plaatje dat bij de stem hoort, de CHK is de stem, en de VIF is de beschrijving van de stem]

Laatst bewerkt:
ErpCity zei:
Maak in de root van je SD kaart een map VOICES, zet het VIF, BMP en/of CHK bestand hierin en het zou moeten werken.......

In de map die ik eerder noemde staan ook de andere Tom-Tom stemmen.
Ik zal het proberen, dat wel :).

TomTom staat, om de een of andere reden, alleen haar eigen stemmen toe in die map, voor add-ons moet je een andere map {VOICES} maken....... [heeft waarschijnlijk met updates te maken....]

Laatst bewerkt:
ErpCity zei:
Die map VOICES moet je zelf maken......

Da snap ik ;).
Maar wat ik wilde zeggen, die andere map bestond al en als ik daar files inzet werkt het :).

But I'll try :).

ErpCity zei:
TomTom staat, om de een of andere reden, alleen haar eigen stemmen toe in die map, voor add-ons moet je een andere map maken....... [heeft waarschijnlijk met updates te maken....]

Stemmen komen van de TT-site af :).

Hij is "links en rechts" "gratis" te vinden....... is wel leuk.... vooral als je de instructies niet volgt... "are you, by any chance, a woman?"

ErpCity zei:
Hij is "links en rechts" "gratis" te vinden....... is wel leuk.... vooral als je de instructies niet volgt... "are you, by any chance, a woman?"
:D :D Hihi.
Ik zal eens kijken, thanks ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan