Toneelgroep online.

Status
Niet open voor verdere reacties.

3lit3

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik kan het kort en krachtig houden, want de website vertelt de rest :) .

De website is te vinden op www.toneelthaleia.tk.

Een volledig reclame vrije site, gemaakt in Flash (omdat flash zich kan aanpassen aan ieder browservenster op elke resolutie).
Geanimeerd en al en een forum. Ik heb er ook een werkend (ja ja dat was me een klus zeg voordat ik het door had) formulier om je kaarten te reserveren, want dat doen mensen liever online als via de telefoon. Let wel dat dit niet het hele jaar mogelijk is vanwege dat we natuurlijk niet continu spelen, we zijn maar een "amateur groep".

Alle ins en outs op de website zelf.

(Tipje: het fotoalbum is leuk om te zien :) )

Laatst bewerkt:
In Opera niets te zien, in Firefox HTML tekst en in IE moet ik eerst Adobe Installeren.

Prima te zien in FireFox, en geen vragen over Adobe.
Ook prima te zien in I.E. Wederom geen adobe installatie nodig.
Eeehhhmmm,..... huijb ??!!

Mooie site, en leuk dat je de kleuren zelf kunt wijzigen.

Wel irritant is dat inzoomende woord "thaleia" rechts bovenin.
Kan dat na een paar keer niet stoppen?

Ben het met vorige melder eens.
Alleen vindt de fotoos wat onscherp.(maar kan ook aan mijn bril liggen.)

Bij mij ook over al mee te zien,en hoef niets extra te installeren.
Huib zal wel weer een herste install moeten doen,zitten rommelen?

Prima te zien in FireFox, en geen vragen over Adobe.
Ook prima te zien in I.E. Wederom geen adobe installatie nodig.
Eeehhhmmm,..... huijb ??!!

Mooie site, en leuk dat je de kleuren zelf kunt wijzigen.

Wel irritant is dat inzoomende woord "thaleia" rechts bovenin.
Kan dat na een paar keer niet stoppen?
Nu wel te zien in Firefox ;) Nog steeds vragen in IE of ik Adobe Flash Player wil ophalen, had jij al eerder gedaan Paul :D

Dot.tk

Vraag is het een betaalde dot.tk of heb je de reclame op een of andere manier omzeild. Graag zou ik die ook willen weten als dat laatste het geval is.

ik zie niks onder suse linux met Firefox en Konqueror
:(

Alleen vindt de fotoos wat onscherp.(maar kan ook aan mijn bril liggen.)
Niks mis met je bril :P . Helaas waren de foto's al zo en ik kon er niets meer aan veranderen (of is daar al iets voor?)

Vraag is het een betaalde dot.tk of heb je de reclame op een of andere manier omzeild. Graag zou ik die ook willen weten als dat laatste het geval is.

Ik heb ervoor betaald omdat ik bang was de 25 bezoekers marge niet te kunnen halen,
MAAR................... Als je een sms-je á 1.50 euro ben je van alle reclame af. Kijk maar eens rond in je profiel op www.dot.tk

Nog steeds vragen in IE of ik Adobe Flash Player wil ophalen.

Gewoon doen, daar draait de website volledig op (zo werd ie gebruiksvriendelijker). Dit is de nieuwste versie en daar is dit mee gebouwd, dus vandaar.....

ik zie niks onder suse linux met Firefox en Konqueror
:(

Probeer dit eens: http://www.adobe.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html.

In ieder geval bedankt voor het positieve commentaar. Wordt altijd gewaardeerd ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan