Tonen formulierafdruk of rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theowg

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Is het mogelijk om bij een geminimaliseerd venster een formulierafdruk (acPreview) of rapport te tonen.
Ik heb in de snelkoppeling op mijn bureaublad "uitvoeren" als "geminimaliseerd" ingesteld. Hierdoor worden de formulieren op het bureaublad geplaatst en verdwijnt het databasevenster naar de werkbalk. Op deze manier is het mij niet gelukt om een voorbeeld van een rapport te of een formulier als preview te krijgen.
Is dit uberhaupt mogelijk?

Groet Theo

ik begrijp niet helemaal wat je wilt. kun je een voorbeeldje plaatsen of wat aanvullende info geven?

Ik start het programma op d.m.v. de snelkoppeling op mijn bureaublad. De instelling "uitvoeren" van deze snelkoppeling heb ik op "geminimaliseerd" staan. Hierdoor wordt het databasevenster niet getoond als het programma opent. Het schakelbord heb ik als pop-up ingesteld en wordt op deze manier op het bureaublad geplaatst.
Omdat de database geminimailiseerd wordt geopend is het denk ik niet mogelijk om rapporten en formulieren in preview te tonen.

Als je je formulieren en rapporten ook in stelt op Pop Up, moet het volgens mij kunnen. Heb het niet kunnen testen omdat ik de instelling van de snelkoppeling "uitvoeren" als "geminimaliseerd" niet heb kunnen vinden. :o

De formulieren zijn al ingesteld als pop-up en dat werkt ook goed. Alleen niet in de afdrukweergave. Ik denk dat het gewoon niet mogelijk is met een geminimaliseerd databasevenster.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan