tony hawk underground 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo,

waar kan ik tony hawk underground 2 voor de pc kopen? op google kan ik het niet vinden.
als iemand weet hoe ik hem kan downloaden is dat ook goed :thumb:

alvast bedankt!

MVG Tom

Laatst bewerkt:
op de helpmij baai is deze te vinden.
Torrent uit 2004 maar nog redelijk levend

mzl

Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor de reactie:thumb:

ik had dat al eens geprobeert, maar ik snap niet hoe ik hem moet installeeren. hoe moet dat?

Installeer eerst daemaon tools lite (is gratis).
Daemon tools installeert een virtuele cd waarin je virtuele cd's kunt stoppen (mounten), dit zijn vaak .iso .cue of .mdf bestanden

Ik neem aan dat je het gedownloade bestand eerst uit moet pakken
Daarna:
1-mount the .cue file with magiciso(recomended) or daemon tools
2-after mounted all the images install the game
3-go to the thug2 instalation folder and erase the thug2 game aplication and put the game aplication on the crack folder in the cd1

Punt 3: je kunt natuurlijk ook het thug2.exe uit de crack folder op cd 1 naar de instalatie folder kopieren en het originele bastand overschrijven.

Hoop dat het zo iets duidelijker is

ik snap punt 2 en 3 niet zo... hoe moeten die?

Laatst bewerkt:
Je kan punt 3 op twee manieren toepassen, zo: 3-go to the thug2 instalation folder and erase the thug2 game aplication and put the game aplication on the crack folder in the cd1

Of zo: je kunt natuurlijk ook het thug2.exe uit de crack folder op cd 1 naar de instalatie folder kopieren en het originele bastand overschrijven.

Je moet dus de schijf verkennen (die je gemount hebt) en daar in de crack folder het .exe bestand kopieren. Deze plak je dan in de map waar je het spel hebt geinstalleerd, over het originele opstart bestand heen. Je moet dus de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen.

ik snap het :thumb: thnx! :thumb:

maar hoe moet ik hem installeeren? want ik krijg telkens een melding dat cd 1 erin moet ofzo

EN ik kan hem niet verwijderen, en als ik hem kopier-plak is er geen ruimte meer beschikbaar :(

Laatst bewerkt:
Euh...

Wat ben je aan het doen dan?

De bedoeling is dat je de genoemde stappen van Rooie Darp in die volgorde uitvoerd.

Dus .cue mounten in deamon, installeren, crack plakken, spelen.

Volgens mij houdt jij je niet helamaal aan die volgorde.

Als jij het spel wel al geinstalleerd hebt nu (wat ik dus niet kan afleiden uit je reactie) en je krijgt als je wilt spelen de plaats cd melding te zien, heb je de crack dus niet of niet juist toegepast.

En nogmaals hoe je dat doet staat hier allemaal al beschreven.

Tevens, ik begrijp dat je snel hulp wilt, maar een reactie plaatsen met alleen ?? is vrij nutteloos. ook wij hebben andere dingen te doen en kunnen niet altijd direct van diienst zijn.

Vertel eens exact, stap voor stap wat je nu hebt gedaan en wanneer het fout gaat!

sorry van mijn vraagtekens :o

maar ik weet dat ik hem kan installeeren als ik dat bestand in de crack folder zet, maar dat kan niet. er is te weinig ruimte voor. het orginele bestand moet ik dus eerst verwijderen. maar dat kan niet.

wat ik tot nu toe gedaan heb:

-via daemon tools die bestanden gemount
-nu wil ik dat bestand in de crack folder zetten, maar er is te weinig schijfruimte voor (vreemd, want ik heb nog 74 gb ofzo over + 202 gb) het orginele bestand zal ik dus eerst moeten verwijderen. maar dat kan niet :(

Laatst bewerkt:
Volgens mij denk je verkeerd om.
Op de gemountte cd kun je niet schrijven!!

Eerst installeren, al je de cd verkend zie je daar vaak wel een setup.ex bestand staan.
Na het installeren kopieer je vanuit de gemountte cd het bestand thug2.exe naar je directory waar je Tony Hawk in hebt geïnstalleerd.

Rooie

maar ik kan hem niet installeren, ik heb 2 van die bestandjes gevonden om hem te installeeren en bij alle 2 kreeg ik een foutmelding. (zie screenshots)
Naamloos2.jpgNaamloos.png

ik denk dat het vooral om die eerste gaat

Laatst bewerkt:
Ok, maar dat neemt nog niet weg dat je inderdaad de volgorde verkeerd hebt. Eerst spel installeren en daarna pas de crack! Zo staat het er immers ook.

Maar goed de foutmelding, kan een aantal oorzaken hebben.

Of de download is neit goed geweest of het bestand ontbreekt echt of je hebt een probleem met de windows versie en het spel.

In het laatste geval, klik eens met rechts op de setup.exe, kies eigenschappen en dan comaptibiliteit. Zet het daar eens op XP sp2 en druk op OK. Probeer daarna nog eens het spel te installeren.

ik heb windows 7, maar ik wil eigenlijk niet meer verder gaan want net kreeg ik een probleem dat mn muis verdween (erg raar) maar mis komt het door die thug 2, dus mis is het wel een virus ofzo. maar ik ben al van plan het spel te kopen. heel erg bedankt voor jullie reacties :thumb::thumb:

Kans bstaat dat je met een legaal spel zelfde probleem krijgt met de .dll.

Mocht dat zo zijn, laat het even weten.

het spel is nog niet bezorgd.... maar ik heb het nog een geprobeert. ik heb met daemon tools alleen cd1 gemount, niet de rest. nu doet hij het wel. nu moet ik alleen nog een key hebben. kan ik er eentje van google van daan halen?

@ rooie darp.

Geen illegale key hier plaatsen.

ik heb hem naar de map geplaats :thumb: is gelukt :thumb: MAAR, als ik hem nu wil spelen. staat er: Launcher.exe werkt niet meer :( (ik heb dat bestandje uit ''Crack'' launcher.exe genoemt. het kan toch niet liggen aan dat de naam veranderd is?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan