tony hawk underground 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
De installatie is trouwens gelukt!! Maar hij doet het nog steeds niet :(

Je hebt de naam van de crack veranderd?!

Waarom?

Die heet al exact hetzelfde als het bestand dat je moet vervangen...

Hij heette niet hetzelfde, de crack is: THUG2 en het gewiste bestand heette: launch

Als ik het spel zou starten kreeg ik een melding dat launch.exe niet gevonden kan worden, daarom heb ik de naam van de crack veranderd in: Launch zodat hij bij openen van het spel de crack zou gebruiken.

Maar nu krijg ik dus de melding: Launch.exe werkt niet meer ofzo. Maar het installeren is gelukt :thump: maar ik kan hem dus nog steeds niet spelen :(

Nee, duh...

Zoals ik net al zei, het crack bestand THUG2.exe plaats je dus ook over het originele THUG2.exe in de map waar het spel is geinstaleerd.

Ik snap werkelijk niet waarom je die naam hebt veranderd! Het is toch ook niet het launch bestand dat je moet cracken!

Heb zo het vermoeden dat je het spel opnieuw zult moeten installeren en dan nu het juiste bestand vervangen met de crack.

Ik kan geen thug2.exe vinden, waar moet ik kijken dan? (ik kan wel thug 2 vinden, maar dat is een pictogram, geen .exe)

Ik kan niet in jou pc kijken.

Jij hebt het spel geinstalleerd op een bepaalde plaats, daarbinnen zal je dus moeten zoeken naar het bestand, desnoods met de zoekfunctie van windows.

Maar leg nu eens uit waarom je de naam van de crack hebt veranderd, daar begrijp ik echt niets van.

ik ben nu bezig het spel te verwijderen. ik ga morgen denk ik het spel opnieuw downloaden, zodat ik weer opnieuw kan beginnen.

waarom ik de crack heb verwijderd: Als ik het spel wil openen, moet ik een snelkoppeling aanklikken. de snelkoppeling gaat naar: computer>OS ( C: ) > Program Files (x86)> activision > Tony Hawk's Underground 2 > launch.exe maar die heb ik verwijderd en vervangen door de crack (thug2.exe) maar als ik het spel open (op de snelkoppeling klik) opent hij: launch.exe maar dat bestand is verwijderd en vervangen door de crack (thug2.exe) dus heb ik de naam van de crack veranderd in: Launch.exe (zodat als ik de snelkoppeling open, hij Launch.exe opent (de crack dus)

Laatst bewerkt:
En daar ga je dus de fout in.

De launch.exe moet je helemaal niet aankomen! alles gewoon laten zoals het is en alleen de crack plakken over het juiste bestand. Meer is het echt niet. Wat je nu deed is eigenlijk een aantal stappen te ver doordenken.

Maar waarom nu weer downloaden? Je hebt de .cue toch nog gewoon? Dan is deinstalleren en herinstalleren toch voldoende.

De .cue bestanden heb ik nog. Morgen ga ik het opnieuw proberen, ik hou jullie op de hoogte :thumb:

En daar ga je dus de fout in.

De launch.exe moet je helemaal niet aankomen! alles gewoon laten zoals het is en alleen de crack plakken over het juiste bestand. Meer is het echt niet.
. Als ik de crack moet plakken over het juiste bestand moet ik dus de launch.exe verwijderen en de crack plaatsen. En om de snelkoppelingen te laten werken, moet ik dus de crack veranderen in launch.exe

of moet ik gewoon een snelkoppeling maken voor de crack?

Niet vervelend bedoelt, maar ik gaf toch echt duidelijk aan dat je van launch af moet blijven en alleen de crack plakt over de bestaande THUG2.exe bestand!

Je kan een snelkoppeling maken voor de crack (nadat deze op de goede plek is gezet uiteraard) maar ik denk niet dat dat nodig is.

Kortom, alleen crack op juiste plek en spelen.

Bedankt voor de hulp!:thumb: morgen ga ik het spel opnieuw installeren. En ik ga proberen het precies te doen zoals jullie zeggen. Ik hou jullie op de hoogte!! :thumb:

whoohooo!!! hij doet het het!! bedankt voor jullie hulp :thumb: :thumb:

maar hoe moet ik online?

En die error is????

Nogmaals, ik/wij kunnen niet in jou pc kijken.

er staat: failed to connect to master server

moet ik een account maken op gamespy voor online?

thug 2 online game

hallo,

als ik online wil op thug 2 (tony hawk underground 2) krijg ik deze error:

''failed to connect to master server''

hoe moet ik dit oplossen?

alvast bedankt!!! :thumb:

MVG Tom

Geen idee hoe het ook alweer zat, maar je kan het natuurlijk gewoon proberen...

Je firewall houdt het spel ook niet tegen?

gast0556, je kan gewoon in dit topic verder gaan in plaats van nog een nieuwe te starten. Heb ze even samengevoegd voor je :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan