Too many concurrent SMTP connections

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Ik krijg de laatste tijd , na in Thunderbird op de knop Verzenden te hebben geklikt, af en toe de foutmelding "Too many concurrent SMTP connections, try again later" . Bij een tweede verzendpoging direct daarna lijkt het dan wel goed te gaan. Er blijkt ook de laatste tijd verzonden mail soms niet aangekomen te zijn. Of dit steeds samengaat met de foutmelding kan ik niet meer nagaan. Wat betekent die melding, kan ik daar iets aan doen, of zit dat probleem bij mijn host of in Thunderbird? (2 adressen zijn gelinkt aan mijn website, daar zou het aan de host kunnen liggen). Het derde adres loopt bij mijn internetprovider. Ik heb nog niet goed opgelet of de foutmelding zich bij alle 3 de adressen voordoet.

Laatst bewerkt:
De SMTP server is de server die het verzenden van email verzorgt. Welke gebruik je?

Mijn gewone persoonlijke adres loopt via smtp.kpnmail.nl , de 2 adressen die aan de website gekoppeld zijn lopen via mail.mijnwebsite.nl De foutmelding kwam in ieder geval een paar keer voor bij de laatste. Of ik het ook bij KPN gezien heb weet ik zo niet meer, zal ik ook nog even op gaan letten. Als ik het goed zie kan ik er voor kiezen om ook die 2 domeinadressen via smtp.kpnmail te laten lopen (als dat voor de oplossing zin heeft?)

Het lijkt toch ergens een tijdelijke storing van een paar dagen te zijn geweest, het probleem heeft zich niet meer voorgedaan. We beschouwen het dus maar even als opgelost...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan