tooltje om mail te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mereltje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2005
Berichten
83
Weet iemand of er een tool bestaat waarmee ik een mailbox van iemand kan openen en waar ik ook de mails mee kan verwijderen?

Ik heb er ooit van gehoord, maar kan het nergens meer vinden.

Al vast bedankt
 
Outlook, outlook express, webmail, incredimail etc etc etc zolang jij de inlognaam en wachtwoord weet kun je bij iemand anders zijn mailbox.

Mocht dit niet zijn wat je bedoeld dan iets meer info wat je precies wilt
 
voor outlook 2000.

via de normale weg kan ik inderdaad in de mailbox komen maar dan kan ik de mail niet verwijderen. deze wordt vast gehouden.

Nu heb ik van zon tooltje gehoort en wil kijken of ik het via die manier wel kan verwijderen
 
Als de ander je rechten geeft om de mail te lezen kun je die mailbox openen in je eigen outlook en dan berichten lezen en verwijderen
 
Het probleem is dat ik de mailbox kan openen in mijn eigen outlook. Ik kan dan ook alles doen, alleen wanneer ik de mail wil verwijderen, (dit zijn 2 specifieke mails) dan krijg ik een onbekende fout en wordt outlook afgesloten.

Buiten deze 2 mails kan ik wel alles doen en verwijderen
 
Een onbekende fout kan van alles zijn. Als alles goed werkt en alleen die 2 mails niet dan is daar iets mis mee.

Van zo'n tooltje waar jij het over hebt weet ik het bestaan niet af maar wellicht iemand anders wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan