tooltje voor in- en uitvouwbare mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Bestaat er een tooltje zoals in Verkennen van Windows gebruikt wordt en bij Outlook Expres waarbij de mappen worden uitgevouwen. Maar nu voor eigen gebruik om allerlei onderwerpen of namen samen te vouwen of uit te vouwen.
Of kan zoiets ook in de bestaande programma's worden gemaakt?

mvrgr. Jan

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet zo iets wel kunnen. Moet je maar is op google opzoeken ofzo. ;)

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet zo iets wel kunnen. Moet je maar is op google opzoeken ofzo. ;)

Dat is normaal het eerste wat je doet. Maar dan de vraag zoek naar wat? wat voor een trefwoord?

misschien iets van PC Tools ofzo , weet niet. Maar ik weet nu wel zeker dat zo iets bestaat. Een vriend van me heeft dat ook maar die weet niet meer hoe hij eaan kwam:confused:

misschien iets van PC Tools ofzo , weet niet. Maar ik weet nu wel zeker dat zo iets bestaat. Een vriend van me heeft dat ook maar die weet niet meer hoe hij eaan kwam:confused:

Helaas hier kan ik weinig mee. Google verwijst naar allerlei virus- en spantools.

Vraag eens aan die vriend, hoe dat programma heet !?

Ik weet het ook niet precies. Ik zou graag helpen, maar ik weet het niet

Ik zal eigenlijk een naam moeten hebben
Met het zoeken naar PC tool nogwat wordt een heilloze zaak. Dan moet alle PC-tools worden gedownload om te kijken of ze die eigenschap hebben van de bewerkbare in- en uitvouwbare mappen.
Mogelijk zal het ook in bestaande programma kunnen worden gemaakt ik denk aan Word of Exel maar hoe?
Wie kan mij hierin verder helpen?

Ik zal eigenlijk een naam moeten hebben
Met het zoeken naar PC tool nogwat wordt een heilloze zaak. Dan moet alle PC-tools worden gedownload om te kijken of ze die eigenschap hebben van de bewerkbare in- en uitvouwbare mappen.
Mogelijk zal het ook in bestaande programma kunnen worden gemaakt ik denk aan Word of Exel maar hoe?
Wie kan mij hierin verder helpen?

Als ik nu weet hoe zo'n tooltje heet of onder welk programma het werkt dan kan ik weer verder zoeken. Dat het bestaat is voor mij wel zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan