• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

toon me eerste dag uit verschillende periodes zegt ze... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
snb, daar geraak ik niet uit...

kan je de formule es integereren in het bestand in #17 en terug uploaden? das het bestand wat ik aan het testen ben, maar dan uitgedund...

bedankt!

Zet de formule voor januari in Blad 2 cel D5.

als ik die aanpas en naar beneden trek, dan komt in mijn groot bestand in bv D50 de eerste dag EW te staan van in juli, ik zeg maar iets...

mijn kolomhoofden zijn de 12 maanden, per maand moet ik de eerste dag van die specifieke maand kunnen zien (in mijn overzichtslijst dan wel)

kan je toch es kijken om je formule te integereren in het laatste bestand dat ik geupload heb?

is wel nederlandstalige excel 2010 dat ik gebruik

als ik die aanpas en naar beneden trek
Had ik niet al eerder geformuleerd om naar 'rechts te trekken' ?

Ananlyseer een oplossing svp voordat je hem gebruikt, dan weet je wat er gebeurt en waarom.

ik heb de formule uit post 16 (deze voor januari) gebruikt en doorgetrokken naar rechts. nu krijg ik idd de juiste data te zien...

welke kolommen kan ik nu uit blad 1 verwijderen?

snb,

als je het volgende eens zou willen doen:
kijk es in mijn laatst geposte bestand. Daar zie je in kolom N of O, ook de eerste dag EW staan, bepaald door de ingave in kolom G.
ik geraak er maar niet uit hoe ik de formule zou moeten aanpassen als ik kolom G weglaat, om toch in kolom N of G (1e dag EW) tevoorschijn te toveren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan