Torens van bestanden op je desktop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rawox

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Berichten
94
Hey

Met Bumptop kun je ook piles (torens) maken... (lees: http://bumptop.com/features.php) Nu wil ik niet heel Bumptop gaan installeren etc. maar alleen een programmaatje daarvoor hebben. Weet iemand iets??

Groetjes, Cas

Originele text:
Code:
Piles are Agile

BumpTop piles work like in the real world. Toss items at a pile to add them or pop them into a grid, flip through them with your scrollwheel or fan out a pile to quickly see what’s inside. Converting between folders and piles is seamless too.

Nederlandse Text:
Code:
Stapels zijn snel!

BumpTop stapels werk zoals in de echte wereld. Gooi objecten tegen een stapel om deze toe te voegen of pop ze in een raster, flip door ze met je scrollwiel.
Converteren tussen mappen en palen is heel makkelijk en gaat naadloos.
 
Laatst bewerkt:
vertaal die pagina even voor mij....ik ben Nederlander.
 
De free version is 10 mb, ik vraag me af of je een programmaatje vind wat kleiner is met de zelde functionaliteit....
 
De free version is 10 mb, ik vraag me af of je een programmaatje vind wat kleiner is met de zelde functionaliteit....

Ik wil geen kleiner programmatje. Ik hoef maar een functie te hebben. Het stapelen van bestanden en maken zodat er een 'pop-up' opkomt waar alle dingen dan weer los van elkaar te zien zijn...
 
met utorrent kun je torrents maken en utorrent is zeer klein en gratis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan