Torrent client???

Status
Niet open voor verdere reacties.

H&R

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
414
Hallo allmaal, ik heb met de zoek mogelijkheid is alles door zocht maar ik lees verschillende reactie met welke client software het beste is.

Ik gebruik nu TorrenTopia ziet er leuk uit maar ik kom niet hoog met de downloads over het algemeen 2KB en soms red ik de 15 kb schiet dus niet op, en ik heb de poorten via mijn router een sitecom open gezet.

dus volgende 2 vragen:

Welke client is beter of het beste?
Hoe krijg ik de download sneller want 2 tot 15 Kb dan ben je volgende week pas klaar.
 
Torrentopia ken ik niet.
Ik vind ABC wel ok; haal ik goeie snelheden mee.

Ik denk dat het bij bittorrent niet zoveel uitmaakt welke client je gebruikt wat betrefd de snelheden, die zijn over het algemeen toch wel voldoende. Belangrijker is of je de juiste poorten geforward hebt, en of er nog voldoende seeders zijn.
 
Welke poorten moet je bij ABC open hebben staan?
 
Ik download via http://www.disney.com/.
Haal daar echt topsnelheden mee. Dat is in mijn geval tussen de 150 en 200 KB/S down, en 50 KB/S upload.

Gr Daan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik Azureus, echt toppie, zet zelf je poorten open. Ook via www.disney.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heren, denken we even aan de huisregels, geen linken plaatsen waar downloads te vinden zijn!!!!!!!!!
 
Huh???

Wat ken je dan downloaden via disney.com?

Testfiles ofzo?:confused:
 
Geplaatst door T._de_vries
Huh???

Wat ken je dan downloaden via disney.com?

Testfiles ofzo?:confused:
Lees het bericht van Maestro12 eens en kijk onder de berichten, waar die links in staan.;)
 
Euuuuuuuuuuhhhhhjjjjjjjjj
wallbash.gif


Hoe dom :confused:
 
He? ik snap het even niet wat is er zo erg aan die disney link dat gaat naar een disney site?

of kan iemand mij de download link even mailen?
 
Geplaatst door H&R
He? ik snap het even niet wat is er zo erg aan die disney link dat gaat naar een disney site?
D'r stonden andere links, die door de Moderator aangepast zijn in die Disney links.;)
Vragen naar download links op het forum om ze te mailen is ook niet toegestaan.
Zie de huisregels.
 
oh ok ik snap het nu sorrie... maar die Azureus is toch met java? en ik las dat dat nogal je pc aardig zwaar laat draaien?
 
Sorry, even geen erg in gehad, ja, Azureus draait inderdaad op Java, en je pc wordt er wat trager door, maar als je flink wat RAM hebt, is het geen punt.
 
Geplaatst door Systemizer X100


Bwahahaha dan zal mijn link in dat andere topic'je ook wel verandert zijn...


Ga maar kijken :evil: En je nu wel aan de regels gaan houden anders moet ik je een PB gaan sturen.
 
Geplaatst door maestro12



Ga maar kijken :evil: En je nu wel aan de regels gaan houden anders moet ik je een PB gaan sturen.

ik zal er aan denken. Sorry voor het ongemak. Was het idd ff vergeten.

Groeten Daan
 
azureus legt relatief gezien idd wat meer aanslag op je hardware dan b.v. ABC, persoonlijk geef ik java hiervan de schuld omdat eiglijk alle java gebaseerde programma's zowat zwaarder draaien.

Geplaatst door H&R
Welke poorten moet je bij ABC open hebben staan?

Hangt helemaal af van de instellingen van je client, azureus neemt genoegen met enkel 6881(vanaf v2.0.6.0), ABC heeft standaard een veel groten bereik open staan. Ik heb dit bereik verkleind naar 6881-6899.

Volgensmij is 6881 wel een standaard port voor bittorrent en moet je die iig open zetten omdat het anders niet werkt, ABC heeft er meer nodig, maar de FAQ geeft er niet veel over prijs.

Ik heb in mijn router voor msn file transfer en bittorrent een NAT regel in dezelde rule opgenomen: 6881-6900.
(6881-6899: ABC en 6891-6900:msn)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan