Torrent client???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om bestanden via msn te kunnen verzenden, en omdat 1 rule aanmaken makkelijker is dan 2 rules waarvan het bereik per opgegeven titel toch al niet meer klopt.

Een overlappende poortenbereik pakt mijn router niet, dus dan maar een 2in1 rule.
 
Ik download zelf via BT++ en daar hoeven alleen de poorten 6881-6889 open te staan.
Met deze link (verwijst niet naar downloads :D ) https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 kun je kijken of je poorten ook wel daadwerkelijk openstaan. Oh ja probeer de upload limiet niet te hoog te zetten, tis wel leuk dat je wilt delen alleen je downloads klappen daardoor in elkaar. suc6
 
En wat moet ik op die website aanklikken? of iets van een poort nummer invoeren? leg is uit aub:)
 
Je moet eerst op proceed drukken in het begin. Dan moet je in de tekstbalk 6881-6889 indrukken, je scant nu van 6881 tot en met 6889. Dan moet je op "User Specified Custom Port Probe drukken". Dan gaat ie ze controleren.
Dan geeft ie aan of hij: open, closed of stealth is. Let op dat open en close alletwee goed zijn want als je bittorrent niet gebruikt heeft hij die poorten ook niet nodig. Alleen als er stealth staat kan hij ze niet openen, en dan zul je wat poorten open moeten zetten op je router, modem of firewall.
Ik hoop dat de uitleg duidelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan