Torrent Download Snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

oldscool

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Berichten
20
Hallo Iedereen,

Ik gebruik het programma Azureus (sinds kort) en Bitlord.
Mijn download snelheid bij films zijn altijd maar 30-50kb/s en PS2 spellen 10-20kb/s

Ik heb @home breedband met een download snelheid van 400-500kb/s en upload snelheid van ongeveer 60-70kb/s

Nou mijn vraag is of ik sneller kan downloaden met torrentdownloads? Want bij een vriend gaat hij meestal met 100kb/s terwijl wij de zelfde verbinding hebben , en we downloaden op de zelfde tijd dezelfde file.

Ik wil graag ook met een 100kb/s snelheid downloaden.

Wat moet ik hiervoor doen??

Ik heb geen verstand van computers , maar ik waardeer jullie hulp graag! Als je iets nodig wilt om te weten moet je het maar vragen.:thumb:
 
krijk je wel een groen balleteje te zien of blijft het balletje geel?
 
Ik ben momenteel aan het downloaden , hij is groen , maar ik download nu weer met 15kbs:rolleyes:
 
ik heb dat ook gehad.
ik had ook die snelheden.
bij mij bleef echter het bolletje op geel staan.
ik moest toen wat poorten openen in mijn modem.
nu download ik met gemiddeld 200kbs.
legt er ook aan hoeveel seeders er zijn natuurlijk.
hoemeer hoe sneller.
 
hmm ja ik heb gewoon 1 modem van realtek ofzo..maar geen router ( dus er is maar 1 verbinding)
Ik snap er niks van die poorten instellingen , of hoeft dat bij mij niet?

in iedergeval 9 (39) bij uploaders 80 (651) bij downloads

Hoe heb jij het gedaan dan , dat je nu met 200 download?
 
Geplaatst door oldscool
hmm ja ik heb gewoon 1 modem van realtek ofzo..maar geen router ( dus er is maar 1 verbinding)
Ik snap er niks van die poorten instellingen , of hoeft dat bij mij niet?

in iedergeval 9 (39) bij uploaders 80 (651) bij downloads

Hoe heb jij het gedaan dan , dat je nu met 200 download?

ik heb ook een modem met één aansluiting
ik heb een zyxel modem.
maar heb wel adsl.
ik zou de link eens opzoeken hoe ik het gedaan heb.