Torrent films

Status
Niet open voor verdere reacties.

janh65

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Berichten
254
Ik weet weinig van torrent en gebruik het nauwelijks.
Maar als ik bv. een filmpje download en het dan op een dvd schijfje zet, zie ik dat het niet altijd kan afspelen op mijn kamer dvd en als het afspeelt is de kwaliteit vaak slecht of hapert het. Is dit normaal en is torrent wel legaal?
 
Dat ligt er maar aan wat voor kwaliteit film je hebt. Heb je een rot kwaliteit dan kan hij haperen ja.
En wat betreft illegaal of niet. Het is nu nog steeds zo dat het downloaden van films voor eigen gebruik legaal is. Hoe lang dit nog zo blijft is de grote vraag. Ik raad je aan om je te gaan verdiepen in het dowloaden met nieuwsgroepen ( Usenet ) ..... Let wel op, het plaatsen van links naar sites waar deze films ( en andere downloads ) is niet toegestaan op ons forum !!
Sneller,complete films met subs, vrijwel nooit een beschadigd bestand of virus en ga zo maar door.
Neem op je gemakkie deze site maar eens door:

http://www.binaries4all.nl/
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de informatie.
Met nieuwsgroepen ben ik niet bekent. Is dit dan wel legaal?
Ik zal kijken of het lukt, maar ik ben er bang voor, er staat wel heel veel informatie op.
Echt iets voor nerds lijkt me.
 
Dus ik ben een nerd? Dank je wel :p



Lijkt heel lastig maar het komt hier op neer.
Je download een NZB bestand en opent deze bijvoorbeeld in een programma als Grabit. Deze haalt de film binnen en je kan hem branden.
Zo simpel is het eigenlijk. Gewoon rustig lezen en bij vragen kun je hier terecht.
 
hoi

hoi,

mag ik gewoon een nieuwe vraag beginnen of is dat verboden ?
ik ben maar nog net aangemeld omdat ik een paar problemen heb..:)

grtzz,
 
Je mag een nieuwe vraag stellen maar niet in dit topic.
Dus een eigen topic maken.
 
Antwoord voor d3fpl0x:
Meld je eerst aan op dit forum.
Dan ga je naar gebruikerspaneel en klik je dat aan dan kom je dus in je profielpagina.
Dan zie je ergens onderaan ook gebruikerspaneel staan met een balkje.
Daar klik je op en je ziet een hele lijst te staan met dingen over de pc.
Je kiest je onderwerp bijvoorbeeld internet explore klik je aan.
Dan kom je in een pagina met allemaal vragen over internet explore.
Boven en onder al die vragen zie je te staan plaats een vraag daar klik je dan op en je kunt je vraag maken en neerzetten.

Zo nu de vraag voor de ander:D:
Als je een film wilt hebben met goede kwaliteit kijk je naar de groote van de film.
Bijvoorbeeld 4,35 GB is een normale filmkwaliteit.
Je hebt ook films die zijn rond de 700 MB.
Dit noem je ook wel AVI cdtjes.
Die zijn meestal niet zulke goede kwaliteit maar worden wel het meest gedownload omdat dit gewoon veel sneller gaat als een film van 4,35 GB.
Maar als je goede kwaliteit wilt hebben moet je toch echt wat langer wachten.
Je kunt ook voor een nog hogeren kwaliteit gaan die ongeveer 6 tot 8 GB zijn dit zijn PAL DVD's.
Als je echt een hoge TV en DVD hebt kun je deze downloaden maar dan zit je er ook mee dat je dure lege DVD's moet kopen.
Je moet ook goed kijken naar de hoeveelheid Seeders als er 0 seeders zijn krijg je nooit je download af.
Seeders zijn de mensen die de download helemaal afhebben en je dus kunnen helpen met jouw download sneller te kunnen laten gaan.
Hoe meer leechers hoe slomer de download.
En hoe meer seeders hoe sneller de download.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan