Torrent voortgang overzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simolokid

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Berichten
92
Helpmij.nl

Graag zou ik willen weten hoe ik:
Met Azureus Vuze torrents-data en hun voortgang ( bv. 10gb/20gb is gedownload) even tijdelijk verplaats naar bv. een externe hd. Dit vervolgens weer terug kopier, dit keer met waarschijnlijk een andere directory op een andere computer, waardoor ik op het punt waar ik was met downloaden, vrolijk verder kan gaan.

Dus:
downloada: 20% - 20gb/100gb
-> een of andere manier opslaan
*loopt naar andere pc*
-> een of andere manier terug zetten in andere directory
*zorgen voor dezelfde downloada, met dezelde voortgang en de mogelijkheid om verder te kunnen downloaden aan deze torrent.

Heeft iemand enig idee?

Ik denk zoiets als:
Directory waar het nu staat, volledige kopieren naar andere pc's opslagmap van vuze, dezelfde torrents als op pc1 weer openen op de nieuwe pc en dan hopen? =P

groetjes,

Simolokid
 
je moet volgens mij, het torrent bestand (bijf; sonyvegaspro9.torrent) copieren, en de map waar dat je de troep op pc1 in hebt laten zetten ook. dan vervolgens zet je op pc2 die map ergens weer terug (maakt niet uit waar) en dan vervolgens laad je de .torrent file en geef je als opslag plek de plaats waar de map nu staat (op pc2). dan gaat hij automatisch kijken hoe ver hij al was ;)

suc6!!
 
Precies wat ik al dacht... dan zal ik dat nu eens proberen :)

Kan ik meteen morgen kijken of het opschool geblokt wordt.. zo niet dan zal ik er is wat snelheid in donderen =P

Ga het meteen testen! :)
 
Ik denk zoiets als:
Directory waar het nu staat, volledige kopieren naar andere pc's opslagmap van vuze, dezelfde torrents als op pc1 weer openen op de nieuwe pc en dan hopen? =P

Zal waarschijnlijk niet gaan lukken..... de downloads beginnen dan weer van voor af aan..

Ik ken de laatste versie van Vuze niet (gebruik uTorrent), maar in uTorrent zit voor dat doel een button "forceer hercontrole" , hiermee wordt vasrgesteld hoe ver je al met de download was, en vervolgens hobbelt deze dan op het andere systeem vrolijk verder......
Zoek een in Vuze naar een soortgelijke functie......
 
Die functie heet in vuze zelfs ook 'forceer hercontrole '

Ben nu even 2x 50gb aan het kopieren ( sommigetorrents staan in 2 mappen.. :S )

over een uurtje post ik hier of het lukt en wat ik heb gedaan :)

Tot zo!
 
tis 90 gieg =/ hij geeft geen lading bar weer.. vanavond roep ik wel =p
 
Ok,

hier is wat ik heb gedaan:

Ik had elk torrent bestand en elk fractie-tje van alle torrents die ik had, elke opslag heb ik bijelkaar gepleurd op me externe hd, dit vervolgens op de andere comp allemaal in de betreffende map gezet waarnaar alles wordt gedl'd. Ik heb toen alle torrents geopend die ik in de map had, vuze starte op en is nu nog steeds per torrent bezig met 'controleren'. Lijkt te werken want bij 1 torrent heb ik nu weer 29% ( 1gb in 2 seconden lijkt een beeeetje té =P )

Lijkt automatisch te gaan :)

Bedankt voor alles, ik ga denk ik binnekort over op u-torrent, dat zag er best goed uit.

Groetjes
 
tja,, ik gebruik ook μtorrent... die vin ik fijn, heb ook bittorrent gehad maar nooit iets mee gedaan, dat had ik van iemand maar ik was niet bekend in de torrent wereld... verder heb ik dus nergens verstand van xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan