Torrent wil niet starten met downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

djdg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
189
Weet iemand wat er mis aan mijn verbinding is als ik een torrent wil downloaden en ik de melding 'Problem connecting to tracker - (11001, 'getaddrinfo failed') krijg?
 
Mijn router? Nog niet nee. Of bedoel je dat de torrent beveiligd is?

Edit: ik zit nu trouwens op de vaste ADSL-aansluiting.
 
Hoe kom ik erachter welke poort ik open moet zetten? Bij iets als Soulseek geven ze dat aan.
 
Daar staat mijn modem dus niet bij. Dat probleem had ik bij Soulseek ook al. Gelukkig heb ik dat door toeval wel goed gekregen. Ik heb een Philips 5151T/03.
 
Probeer het eens met Utorrent!
Ik zal vanmiddag even de poort opzoeken maar het was uit mijn hoofd 31323...
 
Probeer het eens met Utorrent!
Ik zal vanmiddag even de poort opzoeken maar het was uit mijn hoofd 31323...

Dat is volgens mij inderdaad de standaard-poort.
In de praktijk kun je die beter wijzigen via instellingen naar poort 50005, werkt beter
 
Weet iemand wat er mis aan mijn verbinding is als ik een torrent wil downloaden en ik de melding 'Problem connecting to tracker - (11001, 'getaddrinfo failed') krijg?

Vanwege dat getaddrinfo lijkt het mij dat de tracker niet meer op internet te vinden is.
Ik interpreteer het als: Er staat een tracker aangegeven, waarvan de internet-naam bekend is, maar dat niet (meer) kan worden omgezet naar een ip-adres. Zou dus definitief uit de lucht gehaald kunnen zijn.

Geef eens de volledige link naar de tracker???

Tijs.
 
ik bedoelde , dat sommige torrents niet te downloaden zijn, daar zitr een slotje op, ik dacht dat dat misschien bij jouw het geval ""zou kunnen"" zijn, dan hoefde je niet verder te zoeken naar een oorzaak:thumb:
 
Ik heb net wat andere torrent bestandjes gedownload, maar daar heb ik hetzelfde probleem. Ik denk dus dat het niet ligt aan een of ander slotje, maar puur aan mijn instellingen. Erg jammer om zoveel moois te zien wat ik kan dl'en en het gewoon niet voor elkaar krijg dat proggie aan de gang te krijgen. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
 
heb je een firewall, zet die dan eens uit een probeer het nog eens
 
Het uitzetten van de firewall heeft ook niet geholpen.
 
Kan iemand mij in een PM een link sturen naar een torrent die het gegarandeerd zou moeten doen? Dan weet ik tenminste of het aan mij ligt of aan de torrent.
 
Ik heb intussen nog wat meer gezocht, maar het probleem is nog steeds hetzelfde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan