torrentclient voor win98

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselbraaksma

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
ik zoek een torrentclient voor win98 bestaat die? zo niet moet ik een andere besturringsysteem installeren? mijn specs zijn:
Intel Pentium 3 866Mhz en 192 Mb ram waarvan 32 naar videokaart gaat.
Ik wil de pc trouwens gebruiken als torrentdownloader die ik van afstand kan laten downloaden.

Laatst bewerkt:
Installeer er linux erop, dan heb je torrent clients genoeg om uit te kiezen, en dan ben je tevens ook op afstand bereikbaar met die pc ;)

Als ik ervan uit mag gaan dat de uTorrent software zelf wél goed installeerde en ook wilde starten:
Wat je niet moet vergeten is dat je voor utorrent in je router portforwarding moet doen van de relevante TCP en UDP poort die je in uTorrent hebt ingesteld.
Je hebt (naast de gebruikte poorten in uTorrent) voor het portforwarden ook nodig welk ip-adres je W98 heeft op je thuisnetwerk.
Dat kun je achterhalen via Start -> Uitvoeren -> winipcfg
[Uit te voeren op de W98 computer]

Voorbeeld portforwarding uTorrent (in een Linksys wrt54g router): uitleg

PS: Als je post dat een gegeven tip (in jouw geval het gebruik van uTorrent) niet werkt, dan moet je wel even aangeven waarom het niet werkt. Meldingen als "Werkt niet" geeft geen bruikbare informatie over wat je gedaan hebt, welke foutmelding je eventueel kreeg, waar het precies misliep etc...

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan