Torrentfile downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert10

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Berichten
427
Hallo,

Ik wil graag een pirate proxy gebruiken voor het downloaden van een film. Normaal gesproken gebruik ik daat utorrent voor als programma.
Echter wil ik nu een bestand downloaden die te groot is om van mijn computer naar de nas te kopieren. Om die reden wil ik dat mijn nas deze rechtstreeks download. Om dit te doen moet ik het .tor bestandje uploaden op mijn nas.

Mijn vraag is nu hoe ik op een van de piratebay sites het torrent bestandje kan downloaden zonder dat dit direct de download van de film start.

vr gr

Robert

Ps, ik gebruik een imac
 
Er zijn plugins voor bijvoorbeeld chrome die een magnet link om kan zitten in een .torrent

Wat je ook kan doen is de magnet link in utorrent slepen en de download meteen stoppen. In de cache directory van utorrent staat dan de .torrent file die je kunt uploaden naar je NAS
 
Dank voor de reactie,
ik heb nu de extensie Magnet Links for Torrentz gedownload, maar nog steeds wil de computer de link openen in utorrent.
Welke extensie moet ik downloadedn? En wat zijn de te nemen stappen?
 
Klopt. waarschijnlijk heb je .torrent files gekoppeld aan utorrent. Gewoon niet openen en de .torrent file zou in je normale downloads directory moeten staan.

Heb je met een "find" gekeken of je de .torrent file werkelijk nog niet hebt? Dat zou namelijk wel moeten. Heb helaas hier geen mac tot mijn beschikking zodat ik de precieze stappen en directories niet voor je kan nakijken.
 
nee helaas. Deze is niet te vinden. Heb inmiddels bij utorrent aangegeven dat de download niet direct moet starten. Ondanks dat de download map 'imac/downloads' is, is het torrent bestand niet te vinden.
De workaround zou zijn door utorrent te deinstalleren, bestandje op te slaan en daarna utorrent weer te installeren, maar het lijkt me dat het ook anders moet kunnen :)
 
het torrent bestand staat overigens in een andere directory en niet bij de downloads. Vandaar dat je mogelijk even grondig moet zoeken. Ik heb dit in het verleden wel eens succesvol gebruikt, maar zonder een machine is het wel moeilijk de precieze details te vinden.
 
Pirate gebruikt nu toch geen torrent files meer maar alleen magnet links? Of heb ik dat helemaal fout?

Wat ik zou doen is gaan naar de site, dan op get this torrent klikken met de rechtermuisknop. Linkadres kopiëren en op deze site invoeren: http://magnet2torrent.com/. Dan zou je een torrent bestand moeten krijgen.

Succes!
 
Hi mva1997, dank voor de reactie. Ik gebruik een imac. De mappenstructuur zoals je deze aangeeft bestaat niet.
Als ik met finder zoek op utorrent vindt hij alleen het programma, niet de betreffende folders.
 
dank allemaal, het is inmiddels ge;ukt. In de instellingen van utorrent is een optie om ook het torrent bestand zelf op te slaan. Dit lukt inmiddels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan