Torrents zijn bizar traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

dora05

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2011
Goeiedag,

Ik heb met Bittorrent EXTREEM langzame downloads! Ik heb laatst me xbox 360 omgebouwd om back-ups te downloaden, maar die spellen zijn van 6 tot 16 gb. Nu begrijp ik dat het downloaden hiervan lang duurt, maar als ik een spel download van 16,2 gb, en al 2 dagen bezig ben, is er denk ik iets mis. Ik download op dit moment 2 spellen, waarvan de download snelheid tussen de 2 en 30 kB/s is. Dit is natuurlijk afschuwelijk, aangezien dat spel van 16,2 gb pas op 4,79 gb is (na 2 volle dagen downloaden)!
Hoe kan ik in hemelsnaam de downloadsnelheid verbeteren, en dan bedoel ik drastisch verbeteren.

Daan

dit is de eerste keer dat ik echt serieus Torrents download... Dus als je mijn up/down snelheid bedoelt die ik kan vinden via speedtest.nl, dan is het:
download: 683,4 KByte/sec
upload: 31,9 KByte/sec

12 van de 50 (23 in swarm) en 14 van de 114 Peers (41 in swarm)

Wat is dan weel normaal qua seeds?
En 1mb/sec is aardig veel toch? Ik zit namelijk rond de 10-30 kB/s!

het aantal seeds hangt af van de seeds die je tracker geeft als ik iet download heb ik vaak maar 30 van de 200 seeds

moet je geen poort forwarden om een betere snelheid te krijgen?
welk programma gebruik je?

Bittorrent op Windows XP. Of bedoel je wat anders?

Ja hoe werkt dat poortforwarden dan? Wel eens geprobeerd maar nog nooit gelukt.Ik gebruik nu trouwens ook een Download Accelerator, maar volgens heeft dat weinig zin...

En ik las ook iets over dat je een goede Tracker moest zoeken ofso, maar wat houdt dat in? En hoe doe je dat dan?

Daan

Je moet in de instellingen van bittorrent kijken bij "verbinding" daar staat een poortnummer,deze noteren
dan het lokale ip adres opzoeken van de pc waar bittorrent op draait,deze ook noteren

Dan in de router bij "porforward" het poortnummer forwarden naar het ipadres van de pc...

Ga anders naar http://www.portforward.com kies daar eerst je router,dan kies je bittorrent
Dan krijg je de uitleg met plaatjes hoe te handelen.

Laatst bewerkt:
voor die handleidingen moet je betalen op die site, dus heb het gewoon gedaan via 192.168.2.1.

Nu ik op een verbetering hoop, ga ik het zien. Een torrent draait nu op 900 kB/s, terwijl de ander nog rond de 15-20 kB/s. Voordat ik ging portforwarden had ik ook even een snelheid van 1000 kB/s, maar dit duurde maar enkele tientallen seconden.

Huh? Zou je hem voor mij op kunnen zoeken dan? Ik hen de Siemens Gigaset SX552.

Hartelijk bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan