Toshiba 32RL938DG

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo helpmij,

Ik heb drie vragen:

1. Ik heb sinds kort de Toshiba 32RL938DG (led tv). Op deze tv zit Toshiba Places, ik heb tussen al die widgets YouTube gezien, dus ik dacht laten we filmpjes kijken. Dus ik drukte op de 'app'. Ik kreeg een scherm te zien van youtube die aan het laden was. Toen moest ik inloggen, nou heb ik dat ook gedaan. Maar nu heb ik een probleem: Wanneer ik de app opstart, log ik automatisch in en kan ik gaan zoeken, Zodra ik begin met zoeken verdwijnen er een aantal 'tabs' uit de lijst, links in het scherm. Ik negeer het en typ wat in. Maar er komt geen één zoek resultaat. Hoe kan dit?

2. Ik heb ook een internetbrowser op mijn tv. Als ik bijv. naar Mediamarkt.nl ga dan zie ik geen mediamarkt zoals je dat gewend zou zijn. Dit zal hoogstwaarschijnlijk liggen aan Flash player. De tv heeft geen Flash, dus mijn vraag is kan ik dan op de een of andere manier zoiets als dat doen?

3. Op de tv zitten HDMI aanlsuitingen, als ik mijn laptop erop aansluit dan krijg ik automatisch beeld. Maar dat beeld klopt niet helemaal. Als ik namelijk mijn tv als hoofdscherm zet dan mis ik ongeveer een halve centimeter aan alle zijdes. Ook als ik de tv instel op extern (geen hoofdscherm, uitgebreid). Dan mis ik nog steeds die halve centimeter aan alle kanten. Enig idee hoe ik dat oplos?

BVD,
mva1997

Laatst bewerkt:
1 Weet ik zo niet.
2 Voor de site mediamarkt is geen flash player nodig.
3 Weet ik zo niet.

@rubenjbo
2. of een site die wel flash nodig heeft maar door de tv niet goed weergegeven wordt...

Laatst bewerkt:
Probleem 3 heb ik opgelost d.m.v. in Intel Graphics 4000 de beeldschaling te veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan