Toshiba c50 d b 11 laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

perros

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2016
Hallo , hallo ,
1,1 jaar (13 maand) ben ik in het bezit van onder andere deze : TOSHIBA C 50 D B ZWART zonder dvd rw of gelijkaardig.http://www.toshiba.eu/eu/Countries/Toshiba-EMEA/

Nu is mijn vraag concreet :

" hoe komt het dat na +/- 2 uur de batterij die origeel is , bijdeleverd en nooit vervangen oif ander l'leeg' is en aan de adapter moet."

Dit bij zeer "normaal" gebruik !

géén films , muziek of andere , géén games ,....

enkel mail en tekstverwerking !
? iemand ?

Deze wordt amper gebruikt en wordt enkel tijdens het gebruik opgeladen , wat doe ik verkeerd ????

Eerst even dit: je linkje werkt niet...

Maar op zich niets vreemds, de batterij van een laptop kan het na zo'n periode echt begeven

bizar : amper in gebruik ! en steeds aan de lader : heb al ALLES GEPROBEERD: laten volledig laten 'leeglopen' enz , enz .

steeds aan de lader
Dat kan ook wel eens 1 van de oorzaken zijn...oplaadbare accu's / batterijen vinden het niet fijn om continue geladen te worden. je kunt ze op die manier ook kapot laden..

tja

de laptop 'hangt' niet continu aan de actieve voeding , ook niet !! toch bedankt !

Ligt gewoon aan de gebruiker.
En garantie heb je niet.

Tot max. 20% ontladen, dan opladen, teveel ontladen verminderd de levensduur, ook constant laden en ook warmte verkort aanmekelijk de levenduur, dus het liefst niet op schoot gebruiken terwijl het "laptops" zijn.

Lion accu's zijn nogal gevoelig voor diverse omstandigheden.

Zal een nieuwe accu worden......
Van al die dingen hier roepen wordt de huidige accu niet beter van maar het kan wat opluchten.

pppppppppffffffffffffffffffffffffff ,nieuwe accu dan maar. bedankt !

Welkom op Helpmij.nl :thumb:
Heb je vraag verplaatst naar de juiste sectie, voor laptops is daar een aparte sectie voor.
Succes met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan