toshiba fan always on

Status
Niet open voor verdere reacties.

ades8996

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2002
Berichten
41
kan er iemand mij helpen met mijn probleem?
heb een toshiba satelitte L10-103 waarvan de ventilator practisch constant draait.
volgens forum (toshiba) is de - Toshiba power saver- verantwoordelijk voor de CPU en de Fan controle. Het probleem is dat de " power saver mode " niet te vinden is bij mij. Ik zou daarna naar " basic setup " en Cooling method - lower level - verwezen worden ?

Power saver mode op Toshiba niet aanwezig : waar is dat te vinden ?
 
Hoi,
Is het programma wel geinstalleerd? dit kan vanaf bijgeleverde cd-rom of anders vanaf de site van toshiba.


Modag

Ps bij mij staat het prog op de c schijf bij tools, en toshiba gaf advies om hiervan een back-up op cd-rom te zetten
 
Laatst bewerkt:
speedfan

heb speedfan geinstalleerd doch zie niet hoe ik de snelheid van de ventilator kan regelen.
 
Heb je al in het Bios gekeken voor een instelling?
 
ades8996 zei:
kan er iemand mij helpen met mijn probleem?
heb een toshiba satelitte L10-103 waarvan de ventilator practisch constant draait.
volgens forum (toshiba) is de - Toshiba power saver- verantwoordelijk voor de CPU en de Fan controle. Het probleem is dat de " power saver mode " niet te vinden is bij mij. Ik zou daarna naar " basic setup " en Cooling method - lower level - verwezen worden ?

Power saver mode op Toshiba niet aanwezig : waar is dat te vinden ?

Beste,
na aankoop tecra M2 idem probleem : in config scherm zit bij mij 'toshiba power save' als onderdeel vast geinstalleerd. Je kan evtl kijken op toshiba forum of drivers specifiek voor jouw type laptop opzoeken op de toshiba site maar je moet eerst registreren welke laptop je hebt en dan vind je alle drivers die horen op je laptop
veel geluk
oh ja : na aanpassen power save mode is de fan bijna onhoorbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan