toshiba kan geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

legendlucas

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2012
Hallo, ik heb sinds kort een Toshiba sattelite bij de media markt gekocht .
Al een maand of 2 doed hij het supper .
maar sinds gisteren is het zo dat als ik op Internet ga google het doed en andere websites niets.
mijn andere computer en smart fone doen het wel gewoon.

Wie kan helpen? Alvast bedankt

P.s. heb eeen Telford netwerk

Dag legende!

Het kunnen meerdere dingen zijn.
Eerst moet je dingen uitsluiten.

1. Werkt het alleen draadloos niet?
  • Probeer hem dan bedraad aan te sluiten en kijk wat die dan doet.
2. Heb je misschien per ongeluk d.m.v. de FN sneltoetsen je WIFI uitgeschakeld. Bij mijn Toshiba is deze sneltoets FN+F8, maar ik weet niet of die bij jou model ook onder F8 zit. Kun je wel zien aan het Wifi-symbooltje op de F-toetsen.
3. Heb je je laptop al opnieuw aangemeld op het netwerk?
  • Klik op de startbutton en zoek dan d.m.v. de zoekbalk linksonderin op Netwerkcentrum. Zorg ervoor dat je laptop je thuisnetwerk vergeet en probeer hem opnieuw aan te melden.
4. Heb je je webbrowser al eens naar fabrieksinstellingen gezet?
  • Internet Explorer: Druk in ALT+X, ga naar Internetopties, tabblad Geavanceerd, druk op Geavanceerde instellingen herstellen en daarna op Opnieuw Instellen. Dan herstart je Internet Explorer en probeer je het opnieuw.
  • Google Chrome: Druk rechtsbovenin op Google Chrome aanpassen en beheren, dan op Instellingen, dan helemaal onderaan op Geavanceerde Instellingen weergeven, en dan weer onderaan op Browserinstellingen Herstellen. Hetstart Google Chrome en probeer het opnieuw.
5. Heb je toevallig per ongeluk je Netwerk drivers gedeïnstalleerd?
  • Klik met de rechter muisknop op Deze Computer, dan op Eigenschappen, dan in de linker kolom op Apparaatbeheer. Dan verschijnt er een schermpje van Apparaatbeheer. Staat er toevallig bij 1 van deze regels een Geel driehoekje met een uitroepteken? Zo ja, dan mist 1 van je drivers. (Hoeft overigens niet gelijk te betekenen dat het je Netwerkdriver is.

Ik hoop dat je hier voorlopig wat aan hebt en dat hier een oplossing tussen zit.

Ik hoor graag van je.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan