Toshiba laptop. Beeldscherm is deaud

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Ik heb hier een niet al te oude laptop van Toshiba. Toen het beeldscherm iets verder geopend of gesloten werd ging het licht uit. Met andere woorden; het beeldscherm geeft geen leven meer. Kan natuurlijk een draadbreukje zijn alleen noem ik mijzelf niet handig genoeg om hier in te duiken.

De laptop gaat gewoon aan, de hdd heb ik tijdelijk overgeheveld naar mijn eigen laptop en die doet t gewoon en de ram-bankjes heb ik ook uitgewisseld. Alles lijkt dus te werken.

Is iemand handig genoeg om dit voor me te fixen? De laptop is te nieuw om naar de stort te brengen... :-(

Als ik het verhaal zo lees is het een kwestie van een draadbreuk / flat-cable breuk in het scherm-scharnier.
Een beetje computerwinkel moet dat voor € 50 - 75 voor je kunnen fixen...( incl. materiaal als de flat-cable inderdaad kapot is ).

Het beestje is volgens buurman een jaar of 4 oud en garantie is geen optie meer. Buur opent en sluit de klep altijd keurig in het midden en niet aan de hoek. Het scherm zelf zal het dus niet zijn en een breuk in de flatcable is idd de meest waarschijnlijke optie.

Zal strax eerst wel even een belletje doen naar de plaatselijke pc-boer want als dat de prijs is (+/-) mag buur niet klagen...

Thnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan