toshiba laptop die heet wordt.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 230987
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 230987

hallo
ik heb een toshiba satellite L300D-21M
deze laptop heb ik helemaal stof vrij maar woord heel snel heet hat gemeten laatst met cod waw aan en weert mijn core 101C dit is niet normaal dat weet ik want zo warm werd hij niet toen hij nieuw was maar weet iemand mischien wat dit kan zijn?
dacht zelf mischien dat er iets is met de contactpasta of zo
heb ook een keer cod Black ops gestaart na ongeveer 10 min gaf hij meer dan 110C aan en toe bbzzzz uit dus maar gelijk verwijderd
en farcry 2 liep altijd goed zonder dat de fan iets hoefte te doen maar nu volle toeren en brand me hand !!
ik dacht zal eerst hier ff proberen en daarna ff contact op nemen met toshiba... :evil:

Hoi,
Ik heb an jouw vraag een eigen vraag gemaakt.
het inbreken in zijn/haar topic is niet netjes en niet toegestaan.
Suc6 verder met deze vraag.

Ja, die is zwaar, maar zat standaard bij de "donor" kast die ik gebruikt heb voor de Casemod.

Hallo

"toshiba satellite L300D-21M " nog nooit onder handen gehad.

Maar : hoe heb je deze stofvrij gemaakt ???

Indien de c.p.u./g.p.u. ventilatoren toegangkelijk zijn (door grilletjes) onderaan de laptop , is het stofvrij maken eenvoudig.

Blokkeer de ventilator(s) d.m.v. cocktailprikker (desnoods dunner maken met mesje), en blaas d.m.v. luchtdruk (compressor) in de omgekeerde richting van de normale airflow.

Indien de laptop nu nog steeds te warm wordt , dien je de thermisch geleidende pasta te vernieuwen tussen koelvlak en c.p.u./g.p.u.

Peter

had toetsenboord verwijderd en daar onder zit je gelijk om moederbord, schoon gemaakt met compressor en de fan is stof vrij en blokeert ook niet.
dus ga ik ff een winkel zoeken die contactpasta verkoopt en hopen dat dat werk
anders toch maar weer een nieuwe laptop aan schaffen;)

nou hehe heb een nieuwe laptop gehad van dynabyte de koste waren te hoog om te repareren.
heb nu een hp g62-b97ed daar ben ik tot nog toe erg tevreden mee:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan