Toshiba M10
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 8 jul 2005
- Berichten
- 2
Hi,
De "wet" van Murphy heeft weer toegeslagen. Als er iets mis gaat, gaat het ook echt mis....
Mijn laptop (toshiba M10 satilite pro) doet niks meer.
Ik vermoed dat de HD het begeven heeft, daar er ook geen HD lampje meer brand op de laptop.
Nu ben ik echt niet de slimste, heb nl geen backup gemaakt van de bestanden die ik graag terug wil: *.ppt / *.doc / *.xls en *.pst (e-mail bestanden)
Heeft iemand enig idee hoe deze data weer recoverd kan worden?
Ik dacht 1 manier zelf bedacht te hebben, maar weet niet of dat kan. HD uit laptop halen en de HD via een kabel (welke?) te koppelen op een draaiend systeem (xp) en via dit systeem de bestanden te downloaden.
Wie weet of dit kan en welke kabel ik dan moet kopen en waar ik die kan vinden? Of kan iemand dat voor mij doen tegen een betaalbare vergoeding?
Het betreft een 40 gig HD en een Toshiba M10.
Ik hoor graag van de specialists op deze site een oplossing voor mijn issue, dan zal ik natuurlijk wel antwoordt geven of jou oplossing heeft gewerkt.
Met vriendelijke groet,
Lisette
De "wet" van Murphy heeft weer toegeslagen. Als er iets mis gaat, gaat het ook echt mis....
Mijn laptop (toshiba M10 satilite pro) doet niks meer.
Ik vermoed dat de HD het begeven heeft, daar er ook geen HD lampje meer brand op de laptop.
Nu ben ik echt niet de slimste, heb nl geen backup gemaakt van de bestanden die ik graag terug wil: *.ppt / *.doc / *.xls en *.pst (e-mail bestanden)
Heeft iemand enig idee hoe deze data weer recoverd kan worden?
Ik dacht 1 manier zelf bedacht te hebben, maar weet niet of dat kan. HD uit laptop halen en de HD via een kabel (welke?) te koppelen op een draaiend systeem (xp) en via dit systeem de bestanden te downloaden.
Wie weet of dit kan en welke kabel ik dan moet kopen en waar ik die kan vinden? Of kan iemand dat voor mij doen tegen een betaalbare vergoeding?
Het betreft een 40 gig HD en een Toshiba M10.
Ik hoor graag van de specialists op deze site een oplossing voor mijn issue, dan zal ik natuurlijk wel antwoordt geven of jou oplossing heeft gewerkt.
Met vriendelijke groet,
Lisette