Toshiba notebook P100 Satellite XP repareren terug kooptoestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria38

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
26
Wat is nu de manier om verlost te worden van de "bekende" narigheden?

Bij mijn notebook zijn drie herstel cd"s om hem naar kooptoestand te brengen.
Mijn HD is ingedeeld in een c en een d gedeelte.
Ben ik alles dan kwijt, ook het c en het d deel.
En hoe zit het met de drivers?

Wie kan mij wat uitgebreid uitleggen hoe te handelen?

Of een win-cd xp home cd lenen en win repareren, is dat een verstandige optie?
 
Breng je het ding naar de "kooptoestand" dan ben je inderdaad alles kwijt wat je er na de aanschaf op gezet hebt... dus alle programma's, documenten, etc.
De benodigde drivers staan meestal op de herstel cd's [als je er drie hebt lijkt me dat wel zeker]... bij herstel met 1 cd maakt de cd meestal gebruik van bestanden die als "backup" op de d schijf zijn opgeslagen [backup of restore bestand]...
Je moet daarna dus alles weer opnieuw installeren... Office, antivirus, etc.

Start je opnieuw met een Windows CD dan is ook alles weg, zelfs de drivers, maar je hebt wel het voordeel dat je dan, als je dat zou willen, i.p.v. 2 schijven er één hele grote van kunt maken......

Herstel van Windows kan ook, maar dat brengt natuurlijk alleen maar wat als het probleem echt in Windows zit, en niet veroorzaakt wordt door spyware, virussen, slecht geinstalleerde en/of slecht verwijderde programma's, registerfouten, etc.

Je zou kunnen beginnen met het gratis programma Ccleaner op dat ding los te laten om te zien of dat al wat "narigheid" opruimt.....

Wat bedoel je met "bekende narigheden" , misschien zijn die wel eenvoudig op te lossen en bespaar je je zo om een paar uur lang naar voortkruipende streepjes te kijken.......
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan