Toshiba Opstarten Langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

steeevje

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Hi,
Ik zit al sinds ik mijn laptop heb gekocht met het probleem dat die langzaam opstart!
De laptop heeft 3GB geheugen, een Turion x2 CPU dus t ligt verder niet aan de specs

Gaat om een Toshiba Satellite P300D-12C

En ik bedoel met name het scherm dat voor WELKOM komt, dus EEN OGENBLIK GEDULD.
Dat duurt echt langer dan bij mijn moeder op de laptop of bij een vriend..

Wat zou dit probleem toch kunnen zijn, zit er al wat langer mee alleen nog nooit echt wat mee gedaan...

Gebruik NOD32 als virusscanner en Superantispyware om wat cookies etc. weg te krijgen na een tijdje

in MSCONFIG heb ik al wat dingen uitgeschakeld maar misschien heb ik iets vergeten want hij start nog niet sneller op...

Mvg Steven!

Wat is langzaam? Hoe lang doet hij er in het totaal over?
Als je zeker weet dat hij schoon en gedefragmenteerd is en er geen overbodige opstart items zijn dan houd het een beetje op voor je.
Je zou kunnen overwegen om een schone installatie te doen maar gezien het feit je dit al vanaf het begin hebt lijkt mij dit niet zinvol.

http://www.sysinfo.org/startuplist.php

Kijk met behulp van deze site je opstart items eens na want wellicht kan er nog iets weg.
Ook kan het zo zijn dat bepaalde anti virus programma's de boel vertragen.

Laatst bewerkt:
Heb even gekeken wat er uit mocht en heb nog wat dingen uitgeschakeld, het is wel apart dat die soms wel snel opstart en dan de volgende keer weer niet... dat snap ik dan weer niet want vanmorgen starte die zo maar op!

zoiets heb ik ook gehad, alleen bij mij was het een software foutje, misschien nieuwe sorftware?:eek:

En dat betekent, windows vista erop nieuw op?

Mag ik eerst mijn muziekcollectie van 32gb wel overzetten alhoewel die staat wel op de E schijf..

Dat weet ik niet precies, ik heb hem laten heenbrengen. Naar een computerwibkel, daar hebben Ze hem gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan